  • 1. Data: 2011-09-26 16:26:59
    Temat: Fwd: Zawarcie umowy pomiędzy firmami Texas Instruments i National Semiconductor
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    This is a forwarded message
    From: Texas Instruments <t...@d...itg.ti.com>
    To: x...@s...com
    Date: Monday, September 26, 2011, 5:14:40 PM

    ===8<==============Original message text===============

    T E X A S I N S T R U M E N T S
    TI i National Semiconductor Osiągnijmy WIĘCEJ wspólnie

    Szanowny kliencie,

    W kwietniu informowaliśmy o porozumieniu w sprawie nabycia firmy
    National Semiconductor przez firmę Texas Instruments. Dzisiaj z
    przyjemnością informuję o zawarciu umowy, na mocy której Texas
    Instruments i National stały się jedną firmą.

    Czego mogą oczekiwać nasi klienci? Otóż mogą się spodziewać firmy w
    pełni zaangażowanej w dostarczanie towarów, produkcję, wsparcie
    sprzedaży i zapewnianie jakości decydującej o sukcesie. W nadchodzących
    tygodniach i miesiącach będziemy starać się pokazać nasze zaangażowanie
    we wspieranie działalności przedsiębiorstw naszych klientów i przekonać
    ich o tym, że TI i National mogą stać się ich ważnym partnerem. Wkrótce
    więcej informacji - z niecierpliwością czekamy na to, co przyniesie nam
    przyszłość.

    Dziękujemy za wybór TI. Z niecierpliwością oczekujemy efektów naszej
    przyszłej współpracy. Więcej informacji można znaleźć pod adresem
    http://www.ti.com/ww/pl/more/index.shtml?DCMP=Nation
    al_branding&HQS=NotApplicable+OT+more-empl

    Z poważaniem,

    Rich Templeton
    Chairman, President & CEO
    Texas Instruments

    To ensure delivery to your inbox, please add t...@d...itg.ti.com
    to your address book or safe sender list.
    ===8<===========End of original message text===========

    (zmieniłem link prywatny na publiczny i usunąłem linki końcowe,
    dotyczące subskrypcji oraz adres e-mail)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2011-09-26 20:52:44
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 26/09/2011 17:26, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > This is a forwarded message
    > T E X A S I N S T R U M E N T S
    > TI i National Semiconductor Osiągnijmy WIĘCEJ wspólnie

    Bedzie jeszcze drozej...

    --
    Jerry1111

  • 3. Data: 2011-09-26 22:01:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jerry1111,

    Monday, September 26, 2011, 10:52:44 PM, you wrote:

    > Bedzie jeszcze drozej...

    To akurat nie dziwne :( TI jest znany z ostrych cen :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl