  • 1. Data: 2011-09-24 23:25:20
    Temat: symulacja układu analogowego z użyciem WAV jako sygnału wejściowego ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Mam sobie układ analogowy (LM358 głównie, filtry i takie tam) - symulacja
    zrobiona w CircuitMakerze (ale generalnie można zrobić np. export spice
    netlist).

    No i teraz chciałbym sobie toto przetestować na "realnym" sygnale (mam w pliku
    WAV).

    Symulator CM daje nawet spory wybor źródeł , różne tam sinusoidalne, impulsowe,
    AM, FM, itp.
    ale niestety czegoś takiego nie można zrobić...

    Jest jakiś sposób czy narzędzie do czegoś takiego ?

  • 2. Data: 2011-09-25 12:17:12
    Od: shg <s...@g...com>

    On Sep 25, 1:25 am, "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Jest jakiś sposób czy narzędzie do czegoś takiego ?

    W LTspice można. Wejście i wyjście do WAV.

  • 3. Data: 2011-09-25 14:03:55
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    >W LTspice można. Wejście i wyjście do WAV.

    No tak, nawet to jakoś działa. Co prawda woooolnoooo, ale ok,
    jakoś wymęczę :)