  • 1. Data: 2011-12-17 14:33:14
    Temat: GDZIE żarówki
    Od: pwz <p...@o...pl>

    Witam!

    Takie właśnie pytanie przyszło mi do głowy, po tym, jak musiałem kupić
    żarówki. Naczytałem się o nich wiele i chciałem kupić wybrany model (a
    jak nie ten wybrany, to drugi w kolejności z 'ulubionych'). Żeby było
    ciekawiej, są to typowe żarówy H4, znanych firm 'żarówkowych'. No i
    okazało się, że pobliskie sklepy (markety) dysponują tylko dziwnymi
    no-name. A do jakiegoś 'polmozbytu' czy innego 'norauto' mam dosyć
    daleko. I teraz pytanie - quasi-sondaż wśród BiSwK: _gdzie_ kupujecie
    żarówki do swoich toczydeł? (A jakby ktoś polecił sklep/miejsce z
    przyzwoitym wyborem żarówek w DC, to w ogóle byłoby super...)

    Pozdr
    pwz

  • 2. Data: 2011-12-17 14:47:12
    Temat: Re: GDZIE żarówki
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > swoich toczydeł? (A jakby ktoś polecił sklep/miejsce z przyzwoitym wyborem
    > żarówek w DC, to w ogóle byłoby super...)

    Co prawda nie H4 tylko H7, kupuje w carrefourze (niemieckie firmowane przez
    carrefoura 15zeta /sztuka)

    sz.

  • 3. Data: 2011-12-17 15:15:27
    Od: to <t...@x...abc>

    begin pwz

> [...]
    > żarówki do swoich toczydeł? (A jakby ktoś polecił sklep/miejsce z
    > przyzwoitym wyborem żarówek w DC, to w ogóle byłoby super...)

    Allegro zamknęli?

  • 4. Data: 2011-12-17 15:50:04
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    pwz wrote:

> [...]
    > żarówki do swoich toczydeł? (A jakby ktoś polecił sklep/miejsce z
    > przyzwoitym wyborem żarówek w DC, to w ogóle byłoby super...)

    Mam KIA i kupuję w serwisie KIA, razem z wymianą i regulacją świateł.
    To aż na grupie trzeba pytać o takie rzeczy?

    --
    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

  • 5. Data: 2011-12-17 18:46:41
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-17 14:33, pwz pisze:
> [...]
    > żarówki do swoich toczydeł? (A jakby ktoś polecił sklep/miejsce z
    > przyzwoitym wyborem żarówek w DC, to w ogóle byłoby super...)

    Na najblizszej stacji benzynowej ktora ma zadaszenie, zeby na glowe nie
    kapalo podczas wymiany.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 6. Data: 2011-12-17 20:38:52
    Temat: Re: GDZIE ?ar?wki
    Od: Fishman <a...@m...pl>

    W dniu 2011-12-17 14:47, szufla pisze:
    > chińskie firmowane przez carrefoura

    FTFY

    Fishman

  • 7. Data: 2011-12-17 21:26:22
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > żarówki do swoich toczydeł? (A jakby ktoś polecił sklep/miejsce z
    > przyzwoitym wyborem żarówek w DC, to w ogóle byłoby super...)

    Ja żarówki kupuję w Carrefourze. Te brandowane przez market są dość
    tanie, więc nie żal ich jak się po roku przepalą. Trzymam się tylko z
    daleka od niebieskich "Super HID Xenon" i wyrobów Bottari.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 8. Data: 2011-12-17 21:55:52
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-17 13:33:14 +0000, pwz <p...@o...pl> said:

    > Witam!
    >
    > Takie właśnie pytanie przyszło mi do głowy, po tym, jak musiałem kupić żarówki.

    Mięsne i pateki pewnie odrzucisz, więc będziesz musiał szukać w:

    warsztatach, sklepach motoryzacyjnych, stacjach benzynowych i supermarketach.

    > (A jakby ktoś polecił sklep/miejsce z przyzwoitym wyborem żarówek w DC

    Nie mam pojęcia, czy w stolicy naszego kraju są tak wyspecjalizowane
    placówki...
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-12-17 22:42:24
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    http://www.oswietlenia.com/

  • 10. Data: 2011-12-17 22:50:54
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > swoich toczydeł? (A jakby ktoś polecił sklep/miejsce z przyzwoitym wyborem
    > żarówek w DC, to w ogóle byłoby super...)

    Hehe ostatnie żarówki H4 wygrałem w pewnym konkursie :D
    Wtedy do niczego nei byly mi potrzebne. Teraz w samochodzie mojej dziewczyny
    są założone.

    Swoją drogą, chwilowo, moge śmiało polecić (Philips EcoVision+)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł