  • 1. Data: 2011-12-17 11:11:22
    Temat: Co dała AOW Wrocławiowi? (link)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sukces w rankingu :)
    http://www.tvn24.pl/-1,1728322,0,1,wroclaw-_-polska-
    stolica-korkow,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2011-12-17 12:26:20
    Temat: Re: Co dała AOW Wrocławiowi? (link)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radekp,

    Saturday, December 17, 2011, 11:11:22 AM, you wrote:

    > Sukces w rankingu :)
    > http://www.tvn24.pl/-1,1728322,0,1,wroclaw-_-polska-
    stolica-korkow,wiadomosc.html

    Jakieś przestarzałe dane. Ja, jako obcy we Wrocku, zauważam bardzo
    dużą różnicę w jakości jazdy teraz w porównaniu z czasów sprzed AOW.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2011-12-17 12:26:58
    Od: Jarosław Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2011-12-17 11:11, r...@k...pl pisze:
    > Sukces w rankingu :)
    > http://www.tvn24.pl/-1,1728322,0,1,wroclaw-_-polska-
    stolica-korkow,wiadomosc.html

    Jak wreszcie wywalą tych amatorów, którzy odpowiadają za sygnalizację i
    zatrudnią kogoś kompetentnego, to się pewnie sporo poprawi. Aktualnie
    światła są poustawiane tak, że stoimy praktycznie co skrzyżowanie.

  • 4. Data: 2011-12-17 12:49:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 17 Dec 2011 12:26:58 +0100, w
    <4eec7c86$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>, Jarosław Postawa
    <d...@a...pl> napisał(-a):

    > Jak wreszcie wywalą tych amatorów, którzy odpowiadają za sygnalizację i
    > zatrudnią kogoś kompetentnego, to się pewnie sporo poprawi. Aktualnie
    > światła są poustawiane tak, że stoimy praktycznie co skrzyżowanie.

    I nie jest lepiej. Teraz na trasie dawnej DK5 -- od Podwala przez pl. Legionów,
    Grabiszyńską i Zaporoską (rondo) -- światła masz tak: na pl. Legionów trafiasz
    na zielone, ale potem musisz jechać ok. 35km/h by mieć zieloną falę na skrzyż.
    Grabiszyńska/Zaporoska. Ale nie może tak jechać, bo napierają za tobą, a musisz
    być gdzieś w okolicach pole-potition, bo na rondą na Zaporoskiej musisz
    napierać z ok. 70km/h by zdążyć na zielone.

  • 5. Data: 2011-12-17 16:11:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 12:26:20 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello Radekp,
    stolica-korkow,wiadomosc.html

    > Jakieś przestarzałe dane. Ja, jako obcy we Wrocku, zauważam bardzo
    > dużą różnicę w jakości jazdy teraz w porównaniu z czasów sprzed AOW.

    Tekszt wyglada faktycznie na przestarzaly, ale nie bardzo wiem gdzie ta
    poprawe widzisz.

    Mam zrzuty obrazkow z Naviexperta z calego roku, ale trzeba napisac program
    do usrednienia tego.

    J.

  • 6. Data: 2011-12-17 16:25:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Saturday, December 17, 2011, 4:11:45 PM, you wrote:

    > Tekszt wyglada faktycznie na przestarzaly, ale nie bardzo wiem gdzie ta
    > poprawe widzisz.

    Na wjeździe do Wrocka od strony Bielan w dzień powszedni. Kiedyś stada
    ciężarówek aż do Hallera, teraz jest ich mniej i łatwiej się przebić.
    Inna sprawa, że jeszcze 4 lata temu korek na pierwszym skrzyżowaniu
    nie sięgał tak daleko - teraz niebezpiecznie jego koniec zbliża się do
    A4 :(

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-12-17 17:11:12
    Od: s2k <s...@d...pl>

    > być gdzieś w okolicach pole-potition, bo na rondą na Zaporoskiej musisz
    > napierać z ok. 70km/h by zdążyć na zielone.

    :-]

  • 8. Data: 2011-12-18 01:41:14
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2011-12-17 11:11, r...@k...pl pisze:
    > Sukces w rankingu :)
    > http://www.tvn24.pl/-1,1728322,0,1,wroclaw-_-polska-
    stolica-korkow,wiadomosc.html

    Żyję w innym Wrocławiu... od soboty do czwartku nie ma korków ;-)
    Tylko w piątek od 15:00 do 18:00 lepiej rowerem/skuterem się przemieszczać.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 9. Data: 2011-12-19 09:43:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello J.F.,

    >Na wjeździe do Wrocka od strony Bielan w dzień powszedni. Kiedyś
    >stada
    >ciężarówek aż do Hallera, teraz jest ich mniej i łatwiej się przebić.

    wtorek godz 17 - przejazd hallera 17 minut, a od Bielan do
    Strzegomskiej 35 minut.
    Ale zaleta AOW - popatrzylem sobie na mape, wiecej tak nie pojade,
    przez AOW kilometr dalej :-)

    >Inna sprawa, że jeszcze 4 lata temu korek na pierwszym skrzyżowaniu
    >nie sięgał tak daleko - teraz niebezpiecznie jego koniec zbliża się
    >do
    >A4 :(

    Dzis rano o 8 - korek siegnal A4. No moze nie - bo widzialem tylko
    korek na zjezdzie, moze jak sie swoje odczekalo na wjezdzie w 8-ke, to
    dalej Karkonoska pusta, ale jakos nie wierze :-)

    Droga do Olawy i Brzegu zapchana - ale to moze wina viatoll.

    J.

  • 10. Data: 2011-12-22 19:38:06

    Sat, 17 Dec 2011 16:11:45 +0100, w
    <15i5rx4t6vi2t$.xhz0de3vfe3s$.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Mam zrzuty obrazkow z Naviexperta z calego roku, ale trzeba napisac program
    > do usrednienia tego.

    A nie lepiej żebyś systematycznie wyznaczał sobie jakąś trasę?