  • 1. Data: 2009-05-20 16:14:22
    Temat: GPRS prepaidowy w polnocnej Rosji
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    Witam,

    potrzebuje miec kontakt z internetem (PDA + komorka na BT, odbierana
    emalii w tym z zacznikami) na Polwyspie Kolskim i w Karelii. Po dluzszym
    kopaniu w Sieci wyszlo mi ze ma to chyba byc "Megafon"
    Pytam bo ceny roamingu rosyjskiego sa(były) zabojcze o czym sie
    przekonałem raz przez przypadek podczas rozmowy w Estonii gdy zalapleme
    BTS-a rosyjskiego i mocno sie potem zdziwilem rachunkiem - ok.10 zl za
    minute.
    Dlatego mam pytanie do Kolezenstwa jaka karte SIM by poradzili kupic?

    PZDR

    Piotr

  • 2. Data: 2009-05-20 17:17:10
    Temat: Re: GPRS prepaidowy w polnocnej Rosji
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Adampio napisał(a):
    [...]
> [...]
    > przekonałem raz przez przypadek podczas rozmowy w Estonii gdy zalapleme
    > BTS-a rosyjskiego i mocno sie potem zdziwilem rachunkiem - ok.10 zl za

    Hue, hue... W 2005 kolega za 1'03" rozmowy ze mna zaplacil cos kolo 32PLN :)

    > Dlatego mam pytanie do Kolezenstwa jaka karte SIM by poradzili kupic?

    Jakiegos Rosjanina wypadaloby zapytac.

  • 3. Data: 2009-05-20 17:41:36
    Od: p...@g...com

    www.prepaidgsm.net/en/russia.html

  • 4. Data: 2009-05-20 18:40:36
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    p...@g...com pisze:
    > www.prepaidgsm.net/en/russia.html

    Ha, czyli z punktu widzenie pokrycia to MTS jest lepszy od Megafonu ale
    nie moge na jego stronie znalezc "????? ??? ??????????? ?????" podczas
    gdu "u Megafona" jest ich kilka

  • 5. Data: 2009-05-24 19:43:47
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    Adampio wrote:

    > Ha, czyli z punktu widzenie pokrycia to MTS jest lepszy od Megafonu ale
    > nie moge na jego stronie znalezc "????? ??? ??????????? ?????" podczas
    > gdu "u Megafona" jest ich kilka

    Większość taryf MTS to są prepaidy. W Rosji w ogóle abonament jest
    znacznie mniej popularny, niż w Polsce. Musisz po prostu poklikać np.
    tu: http://www.karelia.mts.ru/mts_tariffes.htm. Wybierasz taryfę,
    klikasz w zakładkę "?????? ??????" i w dziale "??????????? ? ???????
    ???????" w pierwszym wierszu sprawdzasz, czy abonament wynosi zero.

    Aha, pamiętaj, że w Rosji jest tzw. roaming wewnętrzny - Twój numer
    będzie przypisany do określonego regionu (np. obłasti). Kiedy będziesz
    poza regionem, zostaniesz narażony na dodatkowe opłaty, w tym często za
    rozmowy odbierane.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 6. Data: 2009-05-26 10:15:50
    Od: McZapkie <M...@P...pl>

    Kupienie prepaida nie jest trywialne w Rosji.
    Myslalem ze sobie kupie jak jechalem pociagiem transsyberyjskim,
    ale wymagaja paszportu i registrowki (zameldowania),
    z oczywistych wzgledow nie mialem wiec mi nie sprzedali.

    Mc