  • 1. Data: 2009-05-20 12:45:44
    Temat: jak zdjąć przedni panel nokia e51?
    Od: plusz <p...@g...com>

    czy ktoś wie jak zdjąć przedni panel z nokii e51?
    dostało się tam dużo kurzu i paprochów i chcę przeczyścić szybkę na
    lcd od strony wewnętrznej

    czy da się to zrobić w miarę łatwo czy raczej powinienem poprosić o to
    serwis?

    --
    plusz

  • 2. Data: 2009-05-20 12:51:52
    Temat: Re: jak zdjąć przedni panel nokia e51?
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał

    > czy ktoś wie jak zdjąć przedni panel z nokii e51?

    http://forum.symbianos.pl/viewforum.php?f=66 - poszukaj...

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-05-20 13:52:26
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 20 Maj, 14:51, "Maciek" <m...@g...com> wrote:

    > http://forum.symbianos.pl/viewforum.php?f=66- poszukaj...

    pytałem czy ktoś wie - na tej stronie nie ma wyszukiwarki, a google
    nic nie zwraca
    a więc szukam kogoś, kto już szukał i może się taką wiedzą podzielić

    ale dzięki za dobre chęci

    --
    plusz

  • 4. Data: 2009-05-20 16:21:04
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    plusz pisze:
> [...]
    > lcd od strony wewnętrznej
    >
    > czy da się to zrobić w miarę łatwo czy raczej powinienem poprosić o to

    A googla zapytales?
    Bo mi tylko chwile zajelo znalezienie odpowiedzi...
    http://www.formymobile.co.uk/e51disassembly.php

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2009-05-20 16:39:49
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    plusz pisze:

    > na tej stronie nie ma wyszukiwarki

    Jest tylko trza sie zalogować. Myślę że warto sie zarejestrować...

    --
    pzdr, Piotr M

  • 6. Data: 2009-05-20 17:12:10
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał

    > http://forum.symbianos.pl/viewforum.php?f=66- poszukaj...

    > a więc szukam kogoś, kto już szukał i może się taką wiedzą podzielić

    Szukałem wczoraj. Czegoś innego co prawda ale trafiłem przypadkowo na ten -
    interesujący Cię - temat.
    Chciałeś od razu rybę, dostałeś wędkę - to chyba dobre podejście, prawda?

    M.

  • 7. Data: 2009-05-21 10:14:13
    Od: "Mariusz Wozniak" <xanth@_gdzies.z.pl_>

    >Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał
    >w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >czy ktoś wie jak zdjąć przedni panel z nokii e51?

    Zdejmujesz klapke baterii i masz na widoku 4 srubki. Odkrecasz i juz.

    X.

  • 8. Data: 2009-05-21 17:32:53
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 21 Maj, 12:14, "Mariusz Wozniak" <xanth@_gdzies.z.pl_> wrote:

    > Zdejmujesz klapke baterii i masz na widoku 4 srubki. Odkrecasz i juz.

    ok
    dzięki
    znalazłem na rapidshare szczegółowy manual serwisowy nokii :)

    a poza tym te paprochy z wyświetlacza serwis nokii czyści w ramach
    gwarancji

    --
    plusz