  • 1. Data: 2009-05-20 07:18:24
    Temat: [W-wa] Jakas aplikacja do kumunikacji miejskiej ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czy w W-wie jest jakaś przyjazna małolatom (! to ważne) aplikacja na telefon
    komórkowy ułatwiająca znajdywanie połączeń w komunikacji miejskiej (przede wszystkim
    tramwaje, autobusy mniej istotne)?

    Powiedzmy wprowadzamy nazwe ulicy albo przystanku startowego oraz ulicę lub
    przystanek docelowy i aplikacja podaje nam numer tramwaju, numer (! żeby nie pojechać
    w przeciwną stronę) przystanku itp. ?
    JaC

  • 2. Data: 2009-05-20 07:50:41
    Temat: Re: [W-wa] Jakas aplikacja do kumunikacji miejskiej ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 20 May 2009 09:18:24 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Czy w W-wie jest jakaś przyjazna małolatom (! to ważne) aplikacja na telefon
    komórkowy ułatwiająca znajdywanie połączeń w komunikacji miejskiej (przede wszystkim
    tramwaje, autobusy mniej istotne)?

    jest. Jak się nauczysz kultury w usenecie to ci powiem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-05-20 10:40:05
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Polecam http://www.mmpk.info Aplikacja fenomenalna, dane na kilkanaście
    miast Polski, używam codziennie, jest niezastąpiona. Najlepsze w niej to
    to że korzysta z czaso i dato mierza komórki i pokazuje np za ile minut
    będą autobusy na przystanku. Poza tym wpisując przystanek początkowy i
    końcowy pokazuje całe połączenie łącznie z przesiadkami i czasami
    odjazdów. Właściwie nic dodać nic ująć.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 4. Data: 2009-05-20 13:28:10
    Temat: Re: Jakas aplikacja do kumunikacji miejskiej ?
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > będą autobusy na przystanku. Poza tym wpisując przystanek początkowy i
    > końcowy pokazuje całe połączenie łącznie z przesiadkami i czasami

    fajne ale Gliwic nie ma :( jakas alernatywa?

  • 5. Data: 2009-05-21 10:52:46
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Płatna, czy bezpłatna?
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-05-21 21:45:00
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Polecam http://www.mmpk.info Aplikacja fenomenalna,

    Fenomenalna to by byla jak mozna by sie kierowac od adresu do adresu, a
    ona zada zebym znal nazwy przystankow :(
    A skad ja niby mam je znac ?
    Pod domem ma chyba ze cztery rozne przystanki, jade na Tunelowa gdzie
    jest chyba jeden przystanek ale i tak nie wiem jak sie nazywa.
    Aplikacja jest bezradna, lezy i kwiczy :(
    To nie jest fenomenalny program, to cos moze dla pracownikow MPK z mapa
    nazw przystankow :(

    Pozdrawiam, leszek

  • 7. Data: 2009-05-22 19:59:36
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Faktycznie nazwy wielu przystanków w W-wie (nie piszę o aplikacji, tylko w ogóle w
    ZTM jakiś "geniusz" wyraźnie czyjś szwagier siedzi) są kompletnie zadziwiające i
    oderwane od rzeczywistości.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-05-22 21:29:44
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    cpt. Nemo pisze:

    > Fenomenalna to by byla jak mozna by sie kierowac od adresu do adresu, a
    > ona zada zebym znal nazwy przystankow :(

    Hmm, też to trochę dokucza :) Ale jak można by to zrobić? Adresu? A skąd
    wiesz jaki adres i gdzie ten przystanek. Plan miasta w łapę potrzebny.
    Drugi wariant to wpisujesz ulice początkową i końcową? Słaba szansa na
    powodzenie. Bo jak, wpisujesz ulicę X i Y, przy X masz listę 7
    przystanków przy Y 9, i co i tak musisz znać ich nazwy bo nie wiesz
    gdzie one się znajdują. I znów plan miasta w łapę. No chyba że takowy
    zaimplementuje się w program :)

    > A skad ja niby mam je znac ?
    > Pod domem ma chyba ze cztery rozne przystanki, jade na Tunelowa gdzie
    > jest chyba jeden przystanek ale i tak nie wiem jak sie nazywa.

    A w ogóle wiesz gdzie chcesz jechać? :) Bo jeżeli wiesz gdzie chcesz
    jechać to kolejnym krokiem jest znalezienie odpowiedniego przystanku. To
    w czym sprawa?

    > To nie jest fenomenalny program, to cos moze dla pracownikow MPK z mapa
    > nazw przystankow :(

    Jest to program z rozkładem jazdy a nie pomoc w szukaniu przystanku z
    którego sie chce odjechać.

    Wiesz jak go się używa? Mam zapisane na stałe kilkanaście tras. Jedno
    kliknięcie i wiem za ile stamtąd będę miał odjazd. Z pracy, z domu, z
    kilku miejsc w mieście do domu itd itd. Siedzę na ławce/pubie/u
    znajomych zaglądam w telefon i jednym kliknięciem wiem za ile mam
    tramwaj czy autobus a jak nie ten to za ile następny itd.

    No, a sięgając daleko w obecny mało realny idealizm to możliwy by był
    taki program co wpisujesz adres (ulicę X nr 10) gdzie aktualnie się
    znajdujesz i adres gdzie chcesz się dostać. Program wywala ci plan
    miasta ze strzałeczkami jak masz się kierować do odpowiedniego
    przystanku i czy masz biec czy jeszcze piwo w budce zdążysz łyknąć :)

    --
    pzdr, Piotr M

  • 9. Data: 2009-05-22 21:51:49
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    przystanek docelowy i aplikacja podaje nam numer tramwaju, numer (! żeby nie pojechać

    Będzie problem, ja używam http://jazdy.net/ ale ten program oferuje jedynie
    rozkłady jazdy komunikacji miejskiej aby zaoszczędzić na transferze.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 10. Data: 2009-05-23 03:47:34
    Od: "Szop" <...@k...p>

    SitKol Nawigator mobile.sitkol.pl

    rozklad.sitkol.pl