  • 1. Data: 2013-06-23 09:21:56
    Temat: GPS
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W Nokii z symbianem jest taka aplikacja jak 'Dane GPS'
    Przydatna dla mnie funkcja to kompas w który wpisuje punkt (aktualna
    pozycję). Po oddaleniu się od tego punktu, kompas pokazuje kierunek na
    ten punkt i odległość w linii prostej. W trakcie zbliżania się do punktu
    lub oddalania, kompas koryguje kierunek i odległość. Aplikacja korzysta
    tylko z danych gps.

    Korzystam z tego w nieznanym lesie by trafić do auta, na jeziorach gdzie
    wpisuje ciekawe wędkarso miejscówki itd.

    Potrzebuje coś takiego na Androida z którym od niedawna mam styczność.
    Jest tych apek od groma, a jednak nie mogę trafić na coś takiego.
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-06-23 09:53:33
    Temat: Re: GPS
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-06-23 09:21, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    >
    > Potrzebuje coś takiego na Androida z którym od niedawna mam styczność.
    > Jest tych apek od groma, a jednak nie mogę trafić na coś takiego.

    Może Find My Car, w przybliżeniu działa tak jak ten opisany powyżej.

  • 3. Data: 2013-06-23 10:16:47
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-23 09:53, Trybun pisze:
    > Może Find My Car, w przybliżeniu działa tak jak ten opisany powyżej.

    Coś w tym stylu. Po takich tytułach bym nie szukał. Dzięki :)
    Jest tego trochę. Musze przebrnąć przez nie i wybrać coś sensownego.

    A może jeszcze ktoś się odezwie z czymś co użytkuje i jest zadowolony :)
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2013-06-23 10:44:39
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 23.06.2013 10:16, Krzysztof 45 pisze:

    > Coś w tym stylu. Po takich tytułach bym nie szukał. Dzięki :)
    > Jest tego trochę. Musze przebrnąć przez nie i wybrać coś sensownego.
    >
    > A może jeszcze ktoś się odezwie z czymś co użytkuje i jest zadowolony :)
    To co chcesz uzyskać, potrafi każda nawigacja. Tyle że najczęściej są to
    kobyły. Jeśli wogóle masz ochotę to sprawdź, OSMAND. Na parkingu włącz
    nawigacje i określ ten punkt jako np "dom" potem wyłącz i tyle. po kilku
    godzinach włącz nawigacje i wybierz nawiguj dom. Domyślnie będzie
    strzałka wskazująca azymut. OCzywiście jak masz jakiś transfer danych,
    to możesz wczytać mape. Open Street Map, albo nawet w wersji offline UMP.
    Kolejną prawie nawigacją jest Locus. Tylko że jego mocną sprawą są mapy.
    o ile pamiętam w domu można określić obszar jaki ma zostać pobrany do
    telefonu, potem używać map offline. Chwilowo nie używam, więc sprawdź sam.

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-06-23 10:52:31
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    http://www.youtube.com/watch?v=hCUgkUUufBo

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2013-06-23 17:14:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof 45" kq67m9$l05$...@n...vectranet.pl

    > Potrzebuje coś takiego na Androida z którym od niedawna
    > mam styczność. Jest tych apek od groma, a jednak nie mogę
    > trafić na coś takiego.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.ze
    rhusen.carfinder&feature=search_result

    Po prostu boski!!! Orientuje się także na Wifi.

    Możesz wpisywać
    (zapisać miejsce, w którym akurat jesteś; wpisać zwyczajny adres
    z nazwą ulicy i nazwą miasta; wpisać nazwę typu -- galeria biała
    w Białymstoku; wpisać koordynaty GPS; pole północne czy południowe)
    masę różnych punktów/lokalizacji i szukać któregoś z nich.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pa
    rkmeright&feature=search_result

    Fajny, ale mniej użyteczny.

    Możesz też zapisywać ślad, aby wiedzieć, jak odchodziłeś ;) od samochodu.

    -=-

    Odbiornik GPS lubi oszczędności energetyczne -- gdy staniesz, być może
    aplikacja zgubi orientację co do kierunku i zostanie jedynie słuszna
    odległość. Kierowanie się na strzałkę może zawodzić.

    Etui do smartfonów miewają zapięcia magnetyczne, które
    ogłupiają kompasy smartfonowe. To tez warto brać pod uwagę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-06-23 22:04:06
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-23 10:44, ToMasz pisze:

    > To co chcesz uzyskać, potrafi każda nawigacja. Tyle że najczęściej są to
    > kobyły.

    Wiem, ale potrzebuje coś prostego w teren gdzie nie ma dróg. Kompas,
    zapisanie punktów i prowadzenie strzałką do nich w linii prostej.
    Na razie zainstalowałem i sprawdzam Samochód lokator wersja 3.6.3 I po
    pierwszych testach zdaje egzamin.

    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2013-06-23 22:12:48
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-23 22:04, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > zapisanie punktów i prowadzenie strzałką do nich w linii prostej.
    > Na razie zainstalowałem i sprawdzam Samochód lokator wersja 3.6.3 I po

    Nitkę, ołówek i notesik sobie kup.
    Następne pokolenia bez smartfona nie będą już potrafiły trafić do kibla
    we własnym domu.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2013-06-23 23:21:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Jun 2013 09:21:56 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
> [...]
    > ten punkt i odległość w linii prostej. W trakcie zbliżania się do punktu
    > lub oddalania, kompas koryguje kierunek i odległość. Aplikacja korzysta

    Trekbuddy chyba ci sie nada.

    J.

  • 10. Data: 2013-06-23 23:44:36
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-23 23:21, J.F. pisze:

    > Trekbuddy chyba ci sie nada.

    Dzieki, przetestuję :) Wygląda ciekawie.

    --
    Krzysiek