  • 1. Data: 2010-03-02 18:25:37
    Temat: GPS i GSM w jednym urzadzeniu z USB
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com>

    Witam,

    Poszukuję maksymalnie prostego w obsłudze urządzenia GSM (same SMS-y
    wystarczą) najchętniej zintegrowanego z GPS i z łączem na USB lub RS232.
    Może tez być sam moduł GSM, bo GPS na USB nie brakuje.
    Znalazłem coś o takiej podwójnej funkcji, ale w formie modułu z 50-pin
    złączem, a nie chce mi się do tego płytki robić :)

    Pozdrawiam,
    Dariusz Żołna

  • 2. Data: 2010-03-02 21:14:03
    Temat: Re: GPS i GSM w jednym urzadzeniu z USB
    Od: mstolars <m...@g...com>

    On 2 Mar, 19:25, Dariusz Zolna <a...@u...com> wrote:
> [...]
    > Znalazłem coś o takiej podwójnej funkcji, ale w formie modułu z 50-pin
    > złączem, a nie chce mi się do tego płytki robić :)

    jakikolwiek modem usb do mobilnego internetu przez GSM (blueconnect,
    iplus itp.)

  • 3. Data: 2010-03-03 23:39:08
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-02 22:14, mstolars pisze:

    > jakikolwiek modem usb do mobilnego internetu przez GSM (blueconnect,
    > iplus itp.)

    Taa - i GPS w nim też będzie? Albo ewentualnie USB host (do podłączenia
    GPSu USB)?

    Ja proponuję iść za pierwszym ciosem i kupić terminal GSM/GPS (czyli
    gotową skrzynkę "opakowującą" wspomniany moduł GSM/GPS), na przykład
    Telit EZ10. Dodatkowym bonusem jest wbudowany interpreter Python'a -
    można pisać własne aplikacje.
    http://www.gatetel.com/Products/gpsGPRSterminal1.htm

    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2010-03-04 00:16:35
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com>

    Adam Dybkowski pisze:
> [...]
    > gotową skrzynkę "opakowującą" wspomniany moduł GSM/GPS), na przykład
    > Telit EZ10. Dodatkowym bonusem jest wbudowany interpreter Python'a -

    Właśnie o Telicie mówiłem. Ale znalazłem już to co szukałem i mnóstwo
    innych fajnych gadżetów na robotshop (świetny sklep, polecam).

    Pozdrawiam,
    Dariusz Żołna