  • 1. Data: 2010-03-02 15:20:47
    Temat: FreeEnergy cionk dalszy
    Od: "Papa5merf" <5...@w...pl>

    taka ziemia jest wieelkim generatorem pola magnetycznego, tak naprawdę nikt
    nie wie jak to pole magnetyczne powstaje, ani jaka siła tym generatorem
    kręci, ale faktem jest że jest pole:O)
    czy ktoś ma jakiś momysł na wykorzystanie pola magnetycznego ziemi (zdaje
    się że jest to stałe pole magnetyczne) do produkcji energii?:O)
    mogą być nawet głupie pomysły:O)

  • 2. Data: 2010-03-02 15:24:45
    Temat: Re: FreeEnergy cionk dalszy
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

> [...]
    > czy ktoś ma jakiś momysł na wykorzystanie pola magnetycznego ziemi
    > (zdaje się że jest to stałe pole magnetyczne) do produkcji energii?:O)

    Jak głupie to proszę.
    Przymocujemy do satelity kawałek cewki i wieszamy na orbicie
    stacjonarnej. Obracająca się wraz z polem magnetycznym Ziemia czyli
    wirnik wytwarza w naszym stojanie prąd :)

    JanuszR

  • 3. Data: 2010-03-02 15:53:45
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

> [...]
    > czy ktoś ma jakiś momysł na wykorzystanie pola magnetycznego ziemi
    > (zdaje się że jest to stałe pole magnetyczne) do produkcji energii?:O)

    Przymocujemy do satelity kawałek cewki i wieszamy na orbicie. Obracająca

  • 4. Data: 2010-03-02 16:40:25
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Jak głupie to proszę.
    > Przymocujemy do satelity kawałek cewki i wieszamy na orbicie. Obracająca
    > się wraz z polem magnetycznym Ziemia czyli wirnik wytwarza w naszym
    > stojanie prąd :)

    Jeszcze należy dodać do satelity pantograf i odpowiednie przewody na
    Ziemi, żeby korzystać z tego prądu tu, a nie na orbicie ;)...

    Konop

  • 5. Data: 2010-03-02 16:43:07
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Jeszcze należy dodać do satelity pantograf i odpowiednie przewody na
    > Ziemi, żeby korzystać z tego prądu tu, a nie na orbicie ;)...

    Idąc tym tropem - to energię elektryczną na Księżycu (bo to satelita)
    zapewni cewka - a pole Ziemi będzie w niej prąd wytwarzać.
    Niestety to nie zadziała, bo na Księżycu nie ma uZiemienia :-)

    Pozdr. Hals.

  • 6. Data: 2010-03-02 17:07:57
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > Idąc tym tropem - to energię elektryczną na Księżycu (bo to satelita)
    > zapewni cewka - a pole Ziemi będzie w niej prąd wytwarzać.
    > Niestety to nie zadziała, bo na Księżycu nie ma uZiemienia :-)

    Niestety to nieekologiczne rozwiązanie. Wykorzystywanie prądu
    spowodowałoby hamowanie Księżyca względem Ziemi a w konsekwencji jego
    upadek na naszą planetę :(

    JanuszR

  • 7. Data: 2010-03-02 17:51:46
    Od: "Papa5merf" <5...@w...pl>

    Órzytkownik "JanuszR" napisał :

    > Niestety to nieekologiczne rozwiązanie. Wykorzystywanie prądu
    > spowodowałoby hamowanie Księżyca względem Ziemi a w konsekwencji jego
    > upadek na naszą planetę :(

    właśnie miałem to samo napisać o tfoim pomyśle z cefką na satelicie:O)

  • 8. Data: 2010-03-02 17:52:37
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > właśnie miałem to samo napisać o tfoim pomyśle z cefką na satelicie:O)

    Satelitę można wymienić, z Księżycem sprawa trudniejsza

  • 9. Data: 2010-03-02 18:02:35
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Niestety to nieekologiczne rozwiązanie. Wykorzystywanie prądu
    > spowodowałoby hamowanie Księżyca względem Ziemi a w konsekwencji jego
    > upadek na naszą planetę :(

    księżyc sam w sobie oddaje Ziemi potęzne ilosci energi kinetycznej
    (pływy to odziaływanie grawitacyjne ksieżyca)
    oddalając sie przy tym od Ziemi co roku o mierzalną wartość
    nie pamietam czy to sa metry czy kilometry,
    (ale jak ktos bardzo chce to wiedzieć to znajdzie wiadomo gdzie...)

    ;-)

    co do frienrdży, jest całe mnufstfo na sieci tego...
    mnie pasjonuje generator searla

  • 10. Data: 2010-03-02 18:03:59
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    JanuszR pisze:
    > Wykorzystywanie prądu
    > spowodowałoby hamowanie Księżyca względem Ziemi a w konsekwencji jego
    > upadek na naszą planetę :(

    No to chcieliście trochę energii czy nie ? Przy takim Księżycu meteoryt
    tunguski to kamyczek ledwie :>

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem