  • Data: 2009-05-30 18:55:28
    Temat: GPS w telefonie czyli jaka mapa
    Od: osiek <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powoli dojrzewam do wymiany telefonu i mam taki sobie mały kapry by mieć
    GPS w telefonie ale nie po to by nawigować tylko po to by zorientować
    się gdzie jestem i ewentualnie co jest w okolicy, jak dojść. Nawigacja
    mówiona skręć w lewo w prawo i na drzewo całkowicie zbędna. Pożądane
    raczej mapy nie samochodowe. Chciałbym po prostu zastosować to w trakcie
    jakichś wycieczek rowerowych, łażenia po górach itp itd. Dobrze żeby
    było to off-line i możliwość aktualizacji przez komputer ;) Wygląda mi
    na to że rozwiązanie to albo Nokia Maps albo Google Maps. Pierwsze może
    być offline drugie nie. Chciałbym mieć możliwości orientowania się nie
    tylko w PL ale i poza granicami dlatego mniej chętnie onlinowe
    wynalazki. Jak z dokładnością tych map poza miastami i poza szlakami
    samochodowymi? A może jakiś wynalazek z nawigacją samochodową ma fajne
    pokrycie w terenie pozasamochodowym? I pochodna tego pytania: Na jaki
    telefon zwrócić uwagę? z racji zakupu na wolnym rynku ograniczeniem jest
    budżet i nie ukrywam że wolałbym coś nowego aczkolwiek nie musi ;) jakaś
    Nokia? Jak wygląda to z SE? Samsung?