  • 1. Data: 2005-03-08 16:35:48
    Temat: GTS
    Od: "Marti" <m...@n...com.pl>

    Witam

    Czy ktoś może pi powiedzieć jak pracują łącza GTS, wyjście na świat, bramki
    do tepsy itd

    marti

  • 2. Data: 2005-03-08 16:41:31
    Temat: Re: GTS
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Marti wrote:
    > Witam
    > Czy ktoś może pi powiedzieć jak pracują łącza GTS, wyjście na świat,
    > bramki do tepsy itd

    Dobrze pracują, pod warunkiem, że jako last mile nie dostaniesz Aperto.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 3. Data: 2005-03-08 16:47:08
    Od: "Grzegorz_P" <grzegorz(kropka)petruczynik@it-net.pl>

    > Dobrze pracują, pod warunkiem, że jako last mile nie dostaniesz Aperto.

    pracuje bardzo dobrze, stabilnie i bez awarii. nie znam aperto - u mnie stoi
    radio stm1.
    normalna obsluga i kontakty z handlowcami. osobiscie polecam.
    pozdr.
    --
    grzegorz petruczynik
    IT Net Internet Provider

  • 4. Data: 2005-03-08 18:31:53
    Od: Eddie Colanski <e...@U...poczta.onet.pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Dobrze pracują, pod warunkiem, że jako last mile nie dostaniesz Aperto.

    Każdemu wg potrzeb. Ty zapewne masz farmę serwerów i potrzebujesz czegoś
    dużego (pewnie większego od 2Mb), jakiejś radiolinii jak sądzę. A mnie
    Aperto wystarcza i jestem bardzo zadowolony.

    A łacza do świata i TPSA u tej wielkości operatorów są raczej bardzo dobre.

    --
    EC

  • 5. Data: 2005-03-08 20:25:14
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <d0kqvn$6vl$1@news2.ipartners.pl> Eddie Colanski napisał(a):

    > A łacza do świata i TPSA u tej wielkości operatorów są raczej bardzo dobre.

    Nie koniecznie, hint: dialog, futuro ...

    TP

  • 6. Data: 2005-03-08 20:41:13
    Od: "Synek" <s...@w...pl>

    > Nie koniecznie, hint: dialog, futuro ...
    > TP

    No ostatnio Dialog zestawil nowe lacze do DT.

    S.

  • 7. Data: 2005-03-08 21:34:00
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <d0l2l6$ecr$1@news.dialog.net.pl> Synek napisał(a):

    > No ostatnio Dialog zestawil nowe lacze do DT.

    Do TPSA też chyba podniesli pasmo :) Ale troche trwało zanim się pozbierali.

    TP

  • 8. Data: 2005-03-08 23:01:09
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Tue, 8 Mar 2005, Eddie Colanski wrote:

    > Każdemu wg potrzeb. Ty zapewne masz farmę serwerów

    Albo zagrodę osiołków.

    --
    Paweł Małachowski

  • 9. Data: 2005-03-09 08:47:41
    Od: "Maar" <m...@n...plusnet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie koniecznie, hint: dialog, futuro ...

    Futuro z tego co wiem tez zwiekszylo lacze do TP .

    Maar

  • 10. Data: 2005-03-09 10:03:22
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Maar wrote:

    > Futuro z tego co wiem tez zwiekszylo lacze do TP .

    A ściślej, to odpaliło kolejne - tym razem w Poznaniu.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator