  • 1. Data: 2005-03-08 12:16:06
    Temat: Prosze o opinie lacz ENERGIS
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[no_spam]cn.net.pl>

    Jak w temacie. Prosze o wypowiedzi osob posiadajacych lub ktore mialy
    kiedys takie lacza.
    Dziekuje za informacje.

  • 2. Data: 2005-03-10 15:55:20
    Temat: Re: Prosze o opinie lacz ENERGIS
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[no_spam]cn.net.pl>

    Jaroslaw Druzbinski wrote:
    > Jak w temacie. Prosze o wypowiedzi osob posiadajacych lub ktore mialy
    > kiedys takie lacza.

    Czyzby nikt nie uzywal tych laczy ?

  • 3. Data: 2005-03-11 09:12:05
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

    Jaroslaw Druzbinski wrote:

    > Czyzby nikt nie uzywal tych laczy ?

    chodzą fajnie, ale z tego co zauważyłem są droższe od innych operatorów (no
    spostrzeżenie tak powiedzmy sprzed roku później faktur nie widziałem)
    --
    http://www.rafal.wozniak.name

  • 4. Data: 2005-03-11 09:24:22
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Jaroslaw Druzbinski w <d0pqlh$r9e$1@link.cn.net.pl> zeznal:

    > Czyzby nikt nie uzywal tych laczy ?

    razem bedziemy eksperymentowac? :)

    --
    Panie, zainstalowałem Windows...
    - Tak?

  • 5. Data: 2005-03-12 08:09:43
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[no_spam]cn.net.pl>

    Marcin Kowalczyk wrote:

    > razem bedziemy eksperymentowac? :)

    Eh Kowal.
    Prosilem o opinie ;)

  • 6. Data: 2005-03-13 04:12:17
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Jaroslaw Druzbinski w <d0u84e$152t$1@link.cn.net.pl> zeznal:

    > Eh Kowal.
    > Prosilem o opinie ;)

    narazie mamy jedna opinie :)
    czekam az kumpel wroci z Cebitu to moze bede wiedzial cos wiecej o Energisie

    --
    Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz,
    budujesz, a potem... modlisz się