  • 1. Data: 2005-03-07 20:21:04
    Temat: idea.pl Troche dziwne jak na operatora :)
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl>

    Czy tylko ja mam takie szczescie ze co wchodze na idea.pl
    to przekierowuje mnie na stronke w ktorej pisze ze serwer
    jest przeciazony?

    Wg mnie jest to troche niepowazne jak na takiego operatora,
    a dzieje sie tak juz dosc dlugo wiec to na pewno nie sa chwilowe problemy :)

  • 2. Data: 2005-03-07 21:03:43
    Temat: Re: idea.pl Troche dziwne jak na operatora :)
    Od: fakir <m...@w...mikrus.pw.edu.pl>

    Witaj, 2005-03-07 21:21, napisałeś/aś do mnie:

    > Wg mnie jest to troche niepowazne jak na takiego operatora,
    > a dzieje sie tak juz dosc dlugo wiec to na pewno nie sa chwilowe problemy :)

    czyli od jakiś dwóch lat..
    proszę się przyzwyczaić teraz już tak zostanie..
    :D

    --
    Michał B

  • 3. Data: 2005-03-09 22:52:00
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> napisał:

    > Czy tylko ja mam takie szczescie ze co wchodze na idea.pl
    > to przekierowuje mnie na stronke w ktorej pisze ze serwer
    > jest przeciazony?

    Nieee, nie tylko Ty. To zupełnie normalne, odkąd pewna trzyliterowa firma
    zaczęła być odpowiedzialna za ich site.

    > Wg mnie jest to troche niepowazne jak na takiego operatora

    I kropka.

    --

    Rico - antysocjalizm i liberalizm gospodarczy gwarantowany.
    "Polskie przedsiębiorstwa są tylko o niecałe 50% mniej wydajne od

  • 4. Data: 2005-03-10 12:06:03
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 7 Mar 2005 21:21:04 +0100, użyszkodnik "Radoslaw HORODNICZY"
    <x...@c...pl> napisał:

> [...]
    >
    > Wg mnie jest to troche niepowazne jak na takiego operatora,
    > a dzieje sie tak juz dosc dlugo wiec to na pewno nie sa chwilowe problemy :)

    dlatego ja wielokrotnie powtarzam że im więcej bajerów tym gorzej
    całość chodzi, a serwis Idei jest przewalony tymi wszystkimi
    wodotryskami

    --
    futszaK
    601061867

  • 5. Data: 2005-03-10 20:51:06
    Od: "Moon " <m...@W...gazeta.pl>

    futszaK <f...@p...pl> napisał(a):

    > dlatego ja wielokrotnie powtarzam że im więcej bajerów tym gorzej
    > całość chodzi, a serwis Idei jest przewalony tymi wszystkimi
    > wodotryskami
    Podzielone mam zdanie na ten temat.
    Wczesniej zanim ta 3-literowa firma przejela kontrole nad strona, to tez
    lepiej nie bylo.
    Uzywalem zapadek na ideii i szlak mnie trafial jak probowalem tam wejsc. sam
    ping do serwera byl ok, poczta sie sciagala tez ok, ale wejscie na www
    graniczylo z cudem.
    Potem zrobili sms.idea.pl i przeniesli do wroclawia. Teraz ten serwer stoi na
    laczu energisa, a strona juz ma cos w rodzaju limitow.

    Wydaje mi sie (ale moge sie oczywiscie mylic), ze tu nie do konca chodzi o te
    wodotryski. Mozesz mi wierzyc, albo i nie, ale nawet mi z tego ip sie ciezko
    ta strona laduje.
    Poprzednio chyba ktos spowalnial ruch na porcie 80, a teraz po prostu serwer
    jest przeladowany.

    EOT

    --
    Moon