  • 1. Data: 2009-02-02 13:20:33
    Temat: GTS ITC - parametry zamienione na gorsze ....
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Witam,

    Z takich rzeczy, które ewidentnie są popsute:

    nie da się wyświetlić w panelu rozmów np. za cały miesiąc, gdy tych
    rozmów jest kilka tysięcy miesięcznie ...

    Mam Klienta co faxuje i ma nabite kilka tysięcy połączeń co miesiąc i
    dzisiaj mi się pojawił komunikat :

    Przepraszamy, dopuszczalna ilość rekordów została przekroczona. Aby
    zobaczyć szczegółowy billing ogranicz zakres czasowy lub ilość
    wyświetlanych kont.

    Kiszka.

    wojtek

  • 2. Data: 2009-02-02 14:32:30
    Temat: Re: GTS ITC - parametry zamienione na gorsze ....
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    nie ma nic gorszego jak niedopracowany system :/

  • 3. Data: 2009-02-02 21:10:11
    Od: MrMark <m...@b...poczta.onet.pl>

    Matt Rutkowski pisze:
    > nie ma nic gorszego jak niedopracowany system :/

    cos' to nowe wdroz.enie nie do kon'ca ch?opcy z GTSu dopracowali
    nie mówie; juz. o k?opotach jakie by?y przez pierwszy tydzien' po zmianie
    systemu - koszmar- nas?ucha?em sie; od klientów mnóstwa narzekan'

    MrMark

  • 4. Data: 2009-02-03 12:07:11
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    MrMark <m...@b...poczta.onet.pl> wrote:

    > cos' to nowe wdroz.enie nie do kon'ca ch?opcy z GTSu dopracowali
    > nie mówie; juz. o k?opotach jakie by?y przez pierwszy tydzien' po zmianie
    > systemu - koszmar- nas?ucha?em sie; od klientów mnóstwa narzekan'

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2009-02-03 16:07:53
    Od: "Nella" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <o...@...ns.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    I co, myslisz ze ten "admin" to zrozumie???
    Biedni ci jego klienci...
    Nella

  • 6. Data: 2009-02-03 19:36:22
    Od: MrMark <m...@b...poczta.onet.pl>

    > I co, myslisz ze ten "admin" to zrozumie???
    > Biedni ci jego klienci...
    > Nella

    Nella nie bądź wredny/wredna - nie każdy jak ty musi zawsze wszystko
    mieć ustawione idealnie, tym bardziej jak pisze się pierwszy post z
    nowego klienta nntp
    a tym bardziej nie podważaj moich umiejętności bo i ja tego nie robie w
    stosunku do ciebie

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-02-03 19:44:56
    Od: MrMark <m...@b...poczta.onet.pl>

    zrobilem reply z posta kolegi Matt Rutkowskiego i z tego te krzaczki bo
    tam domyslnie bylo 8859-1

  • 8. Data: 2009-02-03 22:08:39
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    "MrMark" <m...@b...poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > nie mówie; juz. o k?opotach jakie by?y przez pierwszy tydzien' po zmianie
    > systemu - koszmar- nas?ucha?em sie; od klientów mnóstwa narzekan'

    non-encrypted ver zapodaj, bo ja mam koszmar by cos zrozumiec...
    W.