  • 1. Data: 2009-01-31 14:56:01
    Temat: Google zwariowaly
    Od: "gril" <g...@...pl>

    Cokolwiek nie wpiszę do wyszukiwarki to wszystkie wyniki prowadzą do
    stron "które mogą wyrządzić szkody na moim komputerze" Co czyni w tej
    chwili wyszukiwarkę całkowicie bezużyteczną, co się stało?

  • 2. Data: 2009-01-31 15:12:54
    Temat: Re: Google zwariowaly
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    gril pisze:
    > Cokolwiek nie wpiszę do wyszukiwarki to wszystkie wyniki prowadzą do
    > stron "które mogą wyrządzić szkody na moim komputerze" Co czyni w tej
    > chwili wyszukiwarkę całkowicie bezużyteczną, co się stało?

    dokładnie, przed chwilą zastanawiałem się, co mi się doinstalowało u
    mnie na komputerze - ale sprawdzałem - to kwestia google. Coś im się
    pozajączkowało ...

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-01-31 15:13:54
    Od: Marek Marczykowski <m...@s...nie>

    On 2009-01-31, gril <g...@...pl> wrote:
    > Cokolwiek nie wpiszę do wyszukiwarki to wszystkie wyniki prowadzą do
    > stron "które mogą wyrządzić szkody na moim komputerze" Co czyni w tej
    > chwili wyszukiwarkę całkowicie bezużyteczną, co się stało?

    Nie wiem, ale to wygląda na bardziej niedziałające:
    http://www.google.com/safebrowsing/diagnostic?site=h
    ttp://www.wp.pl/&hl=en

    Server Error
    The server encountered a temporary error and could not complete your
    request.

    Please try again in 30 seconds.

    http://www.google.com/url?q=http://www.stopbadware.o
    rg/reports/container%3Freportname%3Dhttp://www.wp.pl
    /&sa=X&oi=interstitial...
    Nie otwiera się (timeout)

    Powyższe to linki ze strony ostrzegającej:
    http://www.google.com/interstitial?url=http://www.wp
    .pl/

    Po prostu wyłączają internet :P

    --
    Pozdrawiam,
    Marek Marczykowski | gg:2873965

  • 4. Data: 2009-01-31 15:20:59
    Od: Marek Marczykowski <m...@s...nie>

    On 2009-01-31, Marek Marczykowski <m...@s...nie> wrote:
    > Po prostu wyłączają internet :P

    O, już działa.

  • 5. Data: 2009-01-31 15:21:07
    Od: b...@s...pl

    On 31 Sty, 16:12, crazy bejbi <t...@n...ma> wrote:

    > dokładnie, przed chwilą zastanawiałem się, co mi się doinstalowało u
    > mnie na komputerze - ale sprawdzałem - to kwestia google. Coś im się
    > pozajączkowało ...
    >
    > Wojtek

    Niestety u każdego to samo :)

  • 6. Data: 2009-01-31 23:32:52
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Powyższe to linki ze strony ostrzegającej:
    > http://www.google.com/interstitial?url=http://www.wp
    .pl/

    > Po prostu wyłączają internet :P

    oni sa wielkim bratem, wiec zawsze mowia prawde ;)

    Rf

    --
    http://www.sxar.pl
    http://hitarget.sxar.pl

  • 7. Data: 2009-02-01 10:15:03
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    gril pisze:
    > Cokolwiek nie wpiszę do wyszukiwarki to wszystkie wyniki prowadzą do
    > stron "które mogą wyrządzić szkody na moim komputerze" Co czyni w tej
    > chwili wyszukiwarkę całkowicie bezużyteczną, co się stało?

    " / "

    i po googlach:)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 8. Data: 2009-02-01 12:31:02
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    >, co się stało?
    >
    > " / "
    >
    > i po googlach:)

    usunolem toolbara googlea ;) dosc uzywania jednej "wielkiej przegladarki"
    czasami lepsze wyniki dostarcza stara poczciwa altavista ...

    Rf

    --
    http://www.sxar.pl
    http://hitarget.sxar.pl