  • 1. Data: 2009-01-30 23:45:29
    Temat: bgp
    Od: "pawelek" <jjs_admin@#spam#gazeta.pl>

    witam

    jak szybko rozglosi sie klasa 94.158.224.0/20
    bo skad bym nie patrzyl cisza a ATMAN podobniez przyjmuje klase i rozglasza
    dalej od kilku dni
    jutro zestawiam sesje z crowleyem i sie zastanawiam jak szybko bedzie
    widoczna.
    co jest nie tak

    pozdrawiam
    pawelk

  • 2. Data: 2009-01-31 08:19:00
    Temat: Re: bgp
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    rozglasza
    > dalej od kilku dni
    > jutro zestawiam sesje z crowleyem i sie zastanawiam jak szybko bedzie

    a nie brakuje Ci przypadkiem wpisow w dbripe ?

    Icek

  • 3. Data: 2009-01-31 08:20:37
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sat, 31 Jan 2009 00:45:29 +0100, pawelek napisał:
> [...]
    > dalej od kilku dni
    > jutro zestawiam sesje z crowleyem i sie zastanawiam jak szybko bedzie

    bgpd# sh ip bgp 94.158.224.1
    BGP routing table entry for 94.158.224.0/20
    Paths: (1 available, best #1, table Default-IP-Routing-Table)
    Advertised to non peer-group peers:
    ************
    31242 24748 15694 5527
    ************ from *************************
    Origin IGP, localpref 500, valid, external, best
    Community: 24748:60010 31242:1043
    Last update: Sat Jan 31 09:45:51 2009

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2009-01-31 09:05:29
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Icek wrote:
    > rozglasza
    >
    > a nie brakuje Ci przypadkiem wpisow w dbripe ?

    z tego co widze to objekt route jest w bazie.

    tak więc pozostają 2 kwestie
    1. czy atman czegoś nie spierdzielił w filtrach, może się zdażyć..
    2. czy aby Twoj AS jest dodany do AS-Seta atmana (na podstawie którego
    upstreamy budują filtry).

    Poprostu zgłoś do nich problem.

    Marcin

  • 5. Data: 2009-01-31 10:52:54
    Od: muniek <...@...c>

    pawelek pisze:
> [...]
    > dalej od kilku dni
    > jutro zestawiam sesje z crowleyem i sie zastanawiam jak szybko bedzie

    via as5617 - brak
    via as8308 - brak
    as-path=30778,24848,8501,24748,24748,15694,5527 - sieć widoczna

    BGPlay:
    The visibility of this prefix is 43%

    Słabiutko.

  • 6. Data: 2009-01-31 13:08:30
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > z tego co widze to objekt route jest w bazie.

    z rana jak odpisywalem nie bylo ;)

    Icek

  • 7. Data: 2009-01-31 13:39:46
    Od: "pawelek" <jjs_admin@#spam#gazeta.pl>

    witam
    cos atman namieszł w filtarch lub czegos nie dodal od zgloszenia do
    realizacji trwał to ponad 24 godziny

    pawel

  • 8. Data: 2009-01-31 13:43:56
    Od: "pawelek" <jjs_admin@#spam#gazeta.pl>

    Użytkownik "muniek" <...@...c> napisał w wiadomości

    > via as5617 - brak
    > via as8308 - brak
    > as-path=30778,24848,8501,24748,24748,15694,5527 - sieć widoczna

> [...]

    witam
    bo atman porawił cos dopiero o 10 rano i od tego momentu zaczeł sie
    rozglaszac
    dzieki za pomoc
    dzis w nocy dalszy ciag walki i spiecie sesji z crowleyem

    pozdrawiam
    pawel

  • 9. Data: 2009-01-31 13:58:10
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > witam
    > cos atman namieszł w filtarch lub czegos nie dodal od zgloszenia do
    > realizacji trwał to ponad 24 godziny

    1. trzeba bylo sobie zrobic samemu

    2. atman to i tak ma dobry czas ;) bo jak przyjdzie Ci wspolpracowac z
    innymi bardziej z zeszlej epoki to dopiero bedziesz mial problem ;)

    ;)

    Icek

  • 10. Data: 2009-01-31 14:14:58
    Od: "pawelek" <jjs_admin@#spam#gazeta.pl>

> [...]
    >
    > 2. atman to i tak ma dobry czas ;) bo jak przyjdzie Ci wspolpracowac z
    > innymi bardziej z zeszlej epoki to dopiero bedziesz mial problem ;)

    ja mowie ze sobe sesje spielem z atmane sam
    ale dalej cos bylo wycciete w atmanie
    i to zmieniali 24 h

    pozdrawiam