  • 1. Data: 2005-07-25 19:57:22
    Temat: GTS kupil Energisa..
    Od: Steven Jurczyk <s...@p...pl>

    W skrocie:

    GTS kupil Energisa...
    Konferencja prasowa ma sie odbyc w czwartek...

    --
    pozdrawiam
    steve

  • 2. Data: 2005-07-25 20:13:02
    Temat: Re: GTS kupil Energisa..
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Steven Jurczyk napisał(a):
    > W skrocie:
    >
    > GTS kupil Energisa...
    > Konferencja prasowa ma sie odbyc w czwartek...

    W czwartek to ma sie odbyć konferencja poświęcona wynikom kwartalnym
    Energisa... ;-) Zaplanowana od dwóch tygodni

    M.

  • 3. Data: 2005-07-25 20:15:08
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > W czwartek to ma sie odbyć konferencja poświęcona wynikom kwartalnym
    > Energisa... ;-) Zaplanowana od dwóch tygodni

    Dołączą dodatkowy temat do konferencji zatem ;)

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 4. Data: 2005-07-25 20:15:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > Dołączą dodatkowy temat do konferencji zatem ;)

    nie sądzę. za mała sala :-P

    M.

  • 5. Data: 2005-07-25 20:22:56
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

    Steven Jurczyk <s...@p...pl> napisał(a):

    > W skrocie:
    >
    > GTS kupil Energisa...
    > Konferencja prasowa ma sie odbyc w czwartek...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > steve

    Wątpie by to była prawda. Narazie zbierają się chętni. C&W chce przejąć całego
    Energisa łącznie z zagranicznymi oddziałami, Netia też nie składa broni o
    krajowy rynek, GTS też ma ochotę. Niewiadomo czy ktoś się jeszcze nie dołączy
    do tego towarzystwa.

  • 6. Data: 2005-07-25 20:52:50
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    dragonite napisał(a):

    > Wątpie by to była prawda. Narazie zbierają się chętni. C&W chce przejąć całego
    > Energisa łącznie z zagranicznymi oddziałami,

    Energis Polska ma chyba tylko nazwę wspólna z Energisem

    Netia też nie składa broni o
    > krajowy rynek,

    Tyle, że kasa się konczy.... UMTS, Wimax...

    GTS też ma ochotę. Niewiadomo czy ktoś się jeszcze nie dołączy
    > do tego towarzystwa.

    wiadomość _WYGLĄDA_ na realną, aczkolwiek chyba nieco przedwczesną ;-)

    M.

  • 7. Data: 2005-07-25 20:57:20
    Od: Mariusz Walczuk <m...@w...niespamuj.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał w

    > wiadomość _WYGLĄDA_ na realną, aczkolwiek chyba nieco przedwczesną
    > ;-)

    Wiesz jak to jest - najwięksi klienci mają najkrótszy czas propagacji takich
    informacji :p

    Zeus

  • 8. Data: 2005-07-26 11:44:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 25 Jul 2005 22:52:50 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Tyle, że kasa się konczy.... UMTS, Wimax...

    Masz na myśli kasę wspólników Netii, czy też coś się zmieniło i Netia
    zaczęła coś robić za własne pieniądze?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 9. Data: 2005-07-26 15:09:45
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > W skrocie:
    >
    > GTS kupil Energisa...
    > Konferencja prasowa ma sie odbyc w czwartek...

    Faktycznie właśnie przeczytałem oficjalną wiadomość, miałeś rację. Musisz mieć
    dobre źródło informacji ;)

  • 10. Data: 2005-07-26 17:49:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > Masz na myśli kasę wspólników Netii, czy też coś się zmieniło i Netia
    > zaczęła coś robić za własne pieniądze?

    Przeciez maja odlozone 400 bankiek na czarna godzine. Za to chca kupic
    UMTS, WiMax i skonsolidowac (czytaj kupic) pozostalych operatorow, w tym
    Dialog i Exatel.

    M.