  • 1. Data: 2005-07-22 10:32:22
    Temat: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    ...dla tych zamierzają stawiać server w taniej serverowni za granicą
    :P

    http://www.skip.pl/oswiadczenie.html

    --
    futszaK
    do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,

  • 2. Data: 2005-07-22 10:45:32
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-07-22, futszaK <f...@p...pl> wrote:
    > ...dla tych zamierzają stawiać server w taniej serverowni za granicą
    >:P
    >

    > http://www.skip.pl/oswiadczenie.html

    ROTFL....w toku :P :P
    Dawno się tak nie uśmiałem...
    Akcja jak w serialu brazylijskim ...pierwsze włamanie, drugie włamania, ...
    trzecie włamanie ..serwery,firewalle,oprogramowanie anty-anty :P
    Kurde wręcz na pl.rec.humor.najlepsze sie nadaje :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2005-07-22 10:55:16
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Fri, 22 Jul 2005 10:45:32 +0000 (UTC)
    Marcin Jurczuk m...@t...pl napisał(a):

    > Kurde wręcz na pl.rec.humor.najlepsze sie nadaje :P

    "Od samego początku celem hakera było zniszczenie danych znajdujących
    się na serwerze, a to, iż udało mu się to uczynić dopiero za 3 razem,
    świadczy o dobrym zabezpieczeniu tego serwera"

    Swietny tekst na poprawe humoru w te paskudna pogode :-)

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 4. Data: 2005-07-22 11:11:03
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <s...@n...tkb.pl> Marcin Jurczuk napisał(a):

    > ROTFL....w toku :P :P
    > Dawno się tak nie uśmiałem...
    > Akcja jak w serialu brazylijskim ...pierwsze włamanie, drugie włamania, ...
    > trzecie włamanie ..serwery,firewalle,oprogramowanie anty-anty :P

    ROTFL^2 !

    '). Cała ta sytuacja jest o tyle dziwna jak i niesamowita, gdyż zniknęła również cala
    kopia zapasowa, która znajdowała się w zupełnie innym miejscu. '

    TP

  • 5. Data: 2005-07-22 11:24:42
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 22 Jul 2005 11:11:03 +0000 (UTC), użyszkodnik Tomasz Paszkowski
    <a...@w...pl> napisał:

    > '). Cała ta sytuacja jest o tyle dziwna jak i niesamowita, gdyż zniknęła również
    cala kopia zapasowa, która znajdowała się w zupełnie innym miejscu. '

    pewnie wybrano opcje babol kolokacji czyli bez kopii zapasowej :P

  • 6. Data: 2005-07-22 11:37:59
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 22 Jul 2005 12:55:16 +0200, użyszkodnik Sławomir Kawała
    <s...@a...net> napisał:

    > Swietny tekst na poprawe humoru w te paskudna pogode :-)

    do sygnaturki poszlo :P

    --
    futszaK
    świadczy o dobrym zabezpieczeniu tego serwera" (c)www.skip.pl

  • 7. Data: 2005-07-22 11:52:45
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Fri, 22 Jul 2005, Tomasz Paszkowski wrote:

    > ROTFL^2 !
    >
    > '). Cała ta sytuacja jest o tyle dziwna jak i niesamowita, gdyż zniknęła również
    cala kopia zapasowa, która znajdowała się w zupełnie innym miejscu. '

    ... na tym samym serwerze. (tak mysle)
    Doprawdy dziwne i niesamowite:-)

    pozdrawiam

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 8. Data: 2005-07-22 12:32:48
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...trap.poczta.onet.pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):
> [...]
    cala kopia zapasowa, która znajdowała się w zupełnie innym miejscu. '

    "Odzyskiwanie danych może trwać nawet kilkanaście dni, a w najgorszym
    wypadku ich przywrócenie może być niemożliwe, bo taką opcję tez niestety
    musimy założyć"

    :) No jak kopii nie ma..... to nie ma (prawie) innej opcji .

    Marcin

  • 9. Data: 2005-07-22 12:41:45
    Od: Szymon Komendera <m...@d...pl>

    futszaK napisał(a):
    > ...dla tych zamierzają stawiać server w taniej serverowni za granicą
    > :P
    >

    > http://www.skip.pl/oswiadczenie.html

    Ma to ktoś zapisane/cachowane ? :( Też chcę się pośmiać, a tu strona nie
    odpowiada :(

    --
    shive
    skryptoteka.pl / manuale.pl

  • 10. Data: 2005-07-22 12:53:31
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Marcin Szczygielski wrote:
    > :) No jak kopii nie ma..... to nie ma (prawie) innej opcji .

    Pozostaja specjalistyczne firmy jak ontrack czy inne.
    Juz widze jak placa sagonetowi za wykup dysku (bo to dedyk)
    i wysylaja go do ontracka za pare k$ na odzysk danych ;-)
    Taaaak...
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301