  • 1. Data: 2005-07-21 11:30:26
    Temat: tp sa i LB per packet
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,
    walcze z TP o LoadBallancing per packet
    jest 1:0 dla tp
    ale dzisiaj dowiedziałem się, że jednak się "technicznie" da
    ja rozumiem, że tp nie chce tego robić, bo po co ATMa mają sprzedawać
    skoro ktoś by brał n X 2 Mbit do pewnej wielkosci oczywiscie
    i moje pytanie
    czy ktoś ma LB per packet, czy komuś to działa?
    prosze o kontakt na priva osoby które mają LB per packet uruchomiony
    jestem rzadny wiedzy jak to zrobić bo mi się wszelkie pomysły wyczerpały

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2005-07-21 14:43:18
    Temat: Re: tp sa i LB per packet
    Od: Łukasz <l...@v...pl>

    icek wrote:

> [...]
    > prosze o kontakt na priva osoby które mają LB per packet uruchomiony
    > jestem rzadny wiedzy jak to zrobić bo mi się wszelkie pomysły wyczerpały

    kiedyś stosowano per packet. Znam też jedną firmę, która wygrała z TPSA
    i włączyli im LB per packet (posiadali chyba 4 x 2 albo nawet 6 x 2).
    Oczywiście, że mają możliwości techniczne. To pierwsza ich odopwiedź :)

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 3. Data: 2005-07-21 14:45:54
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dboca4$fd7$1@opal.futuro.pl> Łukasz napisał(a):

    > kiedyś stosowano per packet. Znam też jedną firmę, która wygrała z TPSA
    > i włączyli im LB per packet (posiadali chyba 4 x 2 albo nawet 6 x 2).
    > Oczywiście, że mają możliwości techniczne. To pierwsza ich odopwiedź :)

    nie na wszystkich routerach da się zrobić per-packet (a zwłaszcza na tych
    z asciowym l3).

    TP

  • 4. Data: 2005-07-21 14:53:48
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dbocus$pp1$1@nemesis.news.tpi.pl> icek napisał(a):

    > właśnie takie info dostałem od admina z tp dzisiaj. Że nie na wszystkich
    > się da :(
    > na ile to prawda w TP?

    http://www.juniper.net tam masz wszystko czego ci potrzeba.

    TP

  • 5. Data: 2005-07-21 14:54:23
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2005-07-21 14:54:49
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Łukasz napisał(a):
    > kiedyś stosowano per packet. Znam też jedną firmę, która wygrała z TPSA
    > i włączyli im LB per packet (posiadali chyba 4 x 2 albo nawet 6 x 2).
    > Oczywiście, że mają możliwości techniczne. To pierwsza ich odopwiedź :)
    możesz odezwać się do mnie na priva?

    --
    pozdros
    icek

  • 7. Data: 2005-07-21 20:03:05
    Od: Maciej Wyka <b...@e...com.pl.spam>

    Dnia Thu, 21 Jul 2005 13:30:26 +0200, icek napisał(a):

> [...]
    > prosze o kontakt na priva osoby które mają LB per packet uruchomiony
    > jestem rzadny wiedzy jak to zrobić bo mi się wszelkie pomysły wyczerpały

    Kiedyś TP loadbalancing robiła perpacket, jednak po wymianie routerów z
    Cisco na Junipery i po wymianie JunOSa na tych Juniperach loadbalancing
    jest realizowany perflow. Juniper wywalił z JunOSa LB perpacket z
    przyczyn technicznych.

    Pozdrawiam,
    Maciej Wyka