  • 1. Data: 2019-03-02 09:29:54
    Temat: Gdzie AtXmega
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Dawno, dawno temu używaliśmy ATmega.
    Jakoś tak od 10 lat używamy AtXmega.

    Zapragnąłem dziś sprawdzić czy karty katalogowe jakie mam są
    najaktualniejsze.

    Ze strony:
    https://www.microchip.com/
    nie umiem trafić do Xmega inaczej jak przez wyszukiwarkę.

    Jestem taki nierozgarnięty, czy Xmega są w ukryciu?
    P.G.

  • 2. Data: 2019-03-02 10:58:17
    Temat: Re: Gdzie AtXmega
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Piotr Gałka <p...@c...pl> napisał(a):
> [...]
    > https://www.microchip.com/
    > nie umiem trafić do Xmega inaczej jak przez wyszukiwarkę.
    > Jestem taki nierozgarnięty, czy Xmega są w ukryciu?

    Z menu Design wybierasz Documentation i Design Sheets. Na liście produktów
    ATXmega zaczynają się na stronie 44.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2019-03-02 17:19:11
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-03-02 o 10:58, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Z menu Design wybierasz Documentation i Design Sheets. Na liście
    > produktów ATXmega zaczynają się na stronie 44.

    Nie chodziło mi o to, że w ogóle nie ma, bo wyszukiwarką daje się
    wyszukać np:
    https://www.microchip.com/wwwproducts/en/ATxmega256A
    3U

    Chodziło mi o to, że jak się próbuje wybierać według drzewa produktów:
    Products | Microcontrollers and Microprocessors | 8-bit MCUs to nie
    udaje mi się znaleźć Xmega.
    Podobnie z 5 lat temu miałem z OmniFETami ST. Wyszukiwarką dawało się
    znaleźć, ale jak próbować się rozejrzeć w ofercie firmy to nie było.
    P.G.

  • 4. Data: 2019-03-02 21:11:28
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-03-02 o 17:19, Piotr Gałka pisze:
    > Chodziło mi o to, że jak się próbuje wybierać według drzewa produktów:

    Mikryczip wprowadza swoje zwyczaje. Trzymaj stare pdfy, bo jak Mikryczip
    napisze je po swojemu, to nie dojdziesz gdzie zasilanie i jakim kwarcem
    pogonić ATmegę 8;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2019-03-02 23:51:34
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Piotr Gałka <p...@c...pl> napisał(a):
    > Nie chodziło mi o to, że w ogóle nie ma, bo wyszukiwarką daje się wyszukać
    > np:
    > https://www.microchip.com/wwwproducts/en/ATxmega256A
    3U

    Toteż o korzystaniu z wyszukiwarki nie pisałem. Nie trzeba z niej korzystać
    aby znaleźć data sheet.

    > Chodziło mi o to, że jak się próbuje wybierać według drzewa produktów:
    > Products | Microcontrollers and Microprocessors | 8-bit MCUs to nie udaje
    > mi się znaleźć Xmega.

    Jeśli chodzi o
    https://www.microchip.com/design-centers/8-bit/avr-m
    cus/device-selection to
    faktycznie tam nic nie ma, nawet przedstawienia rodzin jako takich. Tylko
    linki do jakichś trzech najnowszych mikrokontrolerów. Dopiero jak tam się
    kliknie w menu "8-Bit MCUs", to trafia się na
    https://www.microchip.com/design-centers/8-bit/avr-m
    cus gdzie są wymienione
    trzy rodziny, w tym Xmega. Ale też nie ma żadnych linków z opisem tychże
    rodzin, jedynie tabelka wybranych uC, w tym dwóch Xmega.

    Więc jakkolwiek data sheety da się znaleźć bez wyszukiwarki, tak dowiedzieć
    się, że Xmegi są w ofercie i co to w ogóle jest, to już trudno :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/