  • 1. Data: 2010-11-04 16:06:37
    Temat: Gdzie kupić licę ?
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    hello,

    Potrzebuję licę 1mm i 0.6mm w oplocie, do nawiniecia trafa, w ilości
    kilkudziesięciu metrów. google nie pomagają zbytnio ... gdzie to kupić ?

    pozdr

    @

  • 2. Data: 2010-11-04 16:17:57
    Temat: Re: Gdzie kupić licę ?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-04 17:06, Artur Miller pisze:
> [...]
    >
    > Potrzebuję licę 1mm i 0.6mm w oplocie, do nawiniecia trafa, w ilości
    > kilkudziesięciu metrów. google nie pomagają zbytnio ... gdzie to kupić ?

    Znaczy sie drut nawojowy emaliowany ?

  • 3. Data: 2010-11-04 16:25:57
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Artur Miller wrote:
    > hello,
    >
    > Potrzebuję licę 1mm i 0.6mm w oplocie, do nawiniecia trafa, w ilości
    > kilkudziesięciu metrów. google nie pomagają zbytnio ... gdzie to
    > kupić ?

    może tu:

    http://www.aet.com.pl/
    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 4. Data: 2010-11-04 16:39:21
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    Artur Miller wrote:

    > hello,
    >
    > Potrzebuję licę 1mm i 0.6mm w oplocie, do nawiniecia trafa, w ilości
    > kilkudziesięciu metrów. google nie pomagają zbytnio ... gdzie to kupić ?

    jak cie bardzo przycisnie to poszukaj na smietniku uszkodzonych kuchenek
    indukcyjnych - lica jest w cewkach.

  • 5. Data: 2010-11-04 16:45:35
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuję licę 1mm i 0.6mm w oplocie, do nawiniecia trafa, w ilości
    > kilkudziesięciu metrów. google nie pomagają zbytnio ... gdzie to kupić ?

    Na śmietniku
    Poważnie myślisz, ze to się sprzedaje na metry i może w niskiej cenie ?
    To jest obrzydliwie drogie i sprzedawane na duże szpulki

    Jak będziesz chciał na szpulki, to sprzedawców znajdziesz także w Polsce,
    np. DACPOL

  • 6. Data: 2010-11-05 07:03:13
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 04.11.2010 17:06, Artur Miller pisze:
    > hello,
    >
    > Potrzebuję licę 1mm i 0.6mm w oplocie, do nawiniecia trafa, w ilości
    > kilkudziesięciu metrów. google nie pomagają zbytnio ... gdzie to kupić ?

    Pozostaje jeszcze uderzyć do producenta, który ową wykorzystuje. Może
    odsprzeda kawałek.

  • 7. Data: 2010-11-05 08:54:19
    Temat: Re: Gdzie kupiae lice ?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 04-11-2010 o 17:06:37 Artur Miller <a...@n...pl> napisał(a):

    > hello,
    >
    > Potrzebuje lice 1mm i 0.6mm w oplocie, do nawiniecia trafa, w ilo?ci
    > kilkudziesieciu metrów. google nie pomagaj? zbytnio ... gdzie to kupiae ?
    Kupic szpulke drutu 0.1 w emali i zrobić :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 8. Data: 2010-11-05 09:42:27
    Od: Stasiek_T <t...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Potrzebuję licę 1mm i 0.6mm w oplocie, do nawiniecia trafa, w ilości
    > kilkudziesięciu metrów. google nie pomagają zbytnio ... gdzie to kupić ?

    Zobacz w katalogu ELFY, mają trochę inne przekroje np. 0,94mm2 szpula
    24m nr zamówieniowy 55-165-62.

    Pozdrawiam.

    --
    Stasiek_T

  • 9. Data: 2010-11-05 10:24:01
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Stasiek_T" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zobacz w katalogu ELFY, mają trochę inne przekroje np. 0,94mm2 szpula 24m
    > nr zamówieniowy 55-165-62.

    Dodatkowe pytanie, czy to jest lica o jakiej myślał?
    Wg mnie lica to dużo cienkich drucików emaliowanych owiniętych zewnętrzną
    izolacja , zwykle bawełną lub tworzywem sztucznym

    np.:
    http://www.dacpol.com.pl/pl/s8/Katalog/c68/Druty,_Pr
    zewody,_Po%C5%82%C4%85czenia_elastyczne/Lica&st=P3Bp
    ZHRvY2lkJnJlZl9waWQ9MzA0JnRhcmdldF9jaWQ9Njg=

  • 10. Data: 2010-11-06 19:04:04
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "grin" <s...@a...er> napisał w wiadomości

> [...]
    > To jest obrzydliwie drogie i sprzedawane na duże szpulki
    >
    > Jak będziesz chciał na szpulki, to sprzedawców znajdziesz także w Polsce,

    kilkadziesiat metrów to juz szpulka ... dzieki za namiar na DACPOL, mają to
    co potrzebuję

    @