  • 41. Data: 2011-11-28 22:35:38
    Temat: Re: Gdzie podpiac pozycyjne?
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Yogi(n)" <Y...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4ed3e9c3$0$8450$65785112@news.neostrada.pl...

    > przekaźników modułu. Pociągnąłem też osobną instalację od akumulatora
    > (kable na 2A), i poprzez drugi przekaźnik podpiąłem gniazdo zapalniczki, a

    kable na 2A? to chyba dosyć cienkie?

    > Wiatraczek zużywa 0,48 A, wsadziłem mu zatem bezpiecznik 0,6A, ładowarka
    > do

    a co za wiatraczek?

  • 42. Data: 2011-11-29 12:21:43
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Arbiter" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Yogi(n)" <Y...@t...pl> napisał w wiadomości

    >kable na 2A? to chyba dosyć cienkie?
    Łączny pobór ma sięgać 1,2 A, bezpieczniki nie przepuszczą więcej niż 1,6,
    więc i tak z zapasem.

    >a co za wiatraczek?

    Komputerowy, newralgiczne miejsca owinąłem tą samą taśmą, sprawdziłem go
    nawet w domu jak znosi zmoczenie (dość gruntowne) - nic mu się nie stało.

    --
    Yogi(n)