    From: "Marek" <m...@s...interia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Gdzie wiarygodne testy prędkości łącza?
    Date: Sat, 23 Jan 2010 19:15:12 +0100

    Witam,

    Do niedawna testowałem sobie prędkość łącza za pomocą speedtest.net.
    Niestety coś się zepsuło i pokazuje mi przez chwilę ok 8 Mbps a potem
    licznik wyskakuje poza skalę. Średnia prędkość staje się abstrakcyjna.
    Chciałbym zdobyć jakiś adres "miernika" nie zawyżającego parametrów łącza i
    to w drastyczny sposób. FTP nie chcę używać gdyż procedura musi być łatwa do
    przejścia dla mniej niż przeciętnego internauty.