  • 1. Data: 2012-02-01 20:42:25
    Temat: Gdzie zniknęły dyski Hitachi
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    W ostatnim czasie (kilka ostatnich miesięcy) zauważyłem zdecydowany
    odpływ dysków twardych Hitachi z ofert sklepów. Zostały jakieś
    niedobitki.

    Wiem, że WD kupiło/ma kupić Hitachi GST, ale z drugiej strony "przed
    chwilą" Hitachi wprowadziło nowy model 7K4000, więc marka zdaje się
    nie znika.

    Gdzie więc podziały dyski się Hitachi?

    --
    Jacek Politowski

  • 2. Data: 2012-02-01 22:47:14
    Temat: Re: Gdzie zniknęły dyski Hitachi
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia 01 Feb 2012 20:42:25 GMT, Jacek Politowski napisał(a):

> [...]
    >
    > Wiem, że WD kupiło/ma kupić Hitachi GST, ale z drugiej strony "przed
    > chwilą" Hitachi wprowadziło nowy model 7K4000, więc marka zdaje się

    W sprzęcie są :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 3. Data: 2012-02-02 16:02:14
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <yqr4eblge3oc$.iogb057kl048$.dlg@40tude.net>
    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:
> [...]

    (...)

    > W sprzęcie są :)

    Tak bym rozumiał, gdyby brakowało ich na magazynach, miały jakieś
    chore czasy realizacji itp. Ale one poznikały w ogóle z ofert, co już
    mnie mocno zastanawia.

    --
    Jacek Politowski

  • 4. Data: 2012-02-02 16:09:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 16:02, Jacek Politowski wrote:

    > (...)

    > Tak bym rozumiał, gdyby brakowało ich na magazynach, miały jakieś
    > chore czasy realizacji itp. Ale one poznikały w ogóle z ofert, co już
    > mnie mocno zastanawia.

    http://www.komputronik.pl/search/pl/run/showProducts
    /1/hide_boxes/1//searchString/aGl0YWNoaQ==/category/
    1/

    http://www.pcworld.pl/testy/przeglad/120-Dyski_tward
    e_35_cala/filtry_1654/1.html

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 5. Data: 2012-02-02 16:20:23
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <jgecev$egq$1@inews.gazeta.pl>
    kamil <k...@s...com> wrote:

> [...]
    (...)

    > http://www.komputronik.pl/search/pl/run/showProducts
    /1/hide_boxes/1//searchString/aGl0YWNoaQ==/category/
> [...]

    I to odpowiada na moje pytanie w sposób... jaki?

    --
    Jacek Politowski

  • 6. Data: 2012-02-02 16:32:48
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    > Tak bym rozumiał, gdyby brakowało ich na magazynach, miały jakieś
    > chore czasy realizacji itp. Ale one poznikały w ogóle z ofert, co już
    > mnie mocno zastanawia.

    Z tego co pamiętam u dystrybutorow nigdy nie było ich duzo w ofercie
    (tzn. nigdy Hitachi nie celowalo albo w rynek detaliczny albo w ta czesc
    europy). TO jest decyzja biznesowa, nad czym sie tu zastanawiac jezeli
    np. cala produkcja jest uplynniana w innej czesci swiata, a zbyt w
    Europie wschodniej jest marginalny?

    Poza tym w kontekscie dyskow w sprzetach, czesto takie dostawy okreslone
    sa umowami, jezeli czynniki zewnetrzne zmniejszaja produkcje (np.
    problemy z podzespolami), to w pierwszej kolejnosci traca na tym rynki
    detaliczne.