  • 1. Data: 2012-02-01 15:06:03
    Temat: Trochę nietypowo (ECDL)
    Od: "Vince" <w...@N...pl>

    Witam!

    Mam dośc nietrypowe pytanie, niemniej jednak w jakimś stopniu tez związane
    jest ono z tematyką szeroko rozumianego PC. Czy ktoś z Szanownych Kolegów
    dyskonuje być może bazą jednostek szkoleniowych przeprowadzających na
    terenie woj. Śląskiego egzamin ECDL finansowany z funduszy Unii
    Europejskiej? Konkretnie chodzi mi o takie miasta jak Pszczyna, tychy,
    Bielsko Biała, Żory i Katowice

    Pozdrawiam, M.

    BTW: w razie czego proszę również o kontakt na PRIV (po usunięciu NOSPAM
    oczywiście)

  • 2. Data: 2012-02-01 19:06:38
    Temat: Re: Trochę nietypowo (ECDL)
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-02-01 16:06, Vince pisze:
> [...]
    > Bielsko Biała, Żory i Katowice
    >
    > Pozdrawiam, M.
    >
    > BTW: w razie czego proszę również o kontakt na PRIV (po usunięciu NOSPAM

    A egzamin na przyglupa osiedlowego gdzie mozna zdac ?

  • 3. Data: 2012-02-01 19:17:16
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A egzamin na przyglupa osiedlowego gdzie mozna zdac ?

    Sam powinieneś wiedzieć najlepiej :)

  • 4. Data: 2012-02-02 18:35:00
    Od: "VSS" <s...@v...pl>

    W wiadomości:jgc2fo$j4r$...@n...dialog.net.pl,
    Zenek <t...@p...pl> nastukał:
    > A egzamin na przyglupa osiedlowego gdzie mozna zdac ?

    u Ciebie. jestes niekwestionowanym liderem.

    --
    VSS

  • 5. Data: 2012-02-03 04:00:34
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 1 Feb 2012 20:17:16 +0100, Santana napisał(a):

    > Sam powinieneś wiedzieć najlepiej :)

    O ile go wpuścili...

    [ House: There's a reason that everybody lies - it works. It's what allows ]
    [ society to function. ("House M.D. 4x10 It's a Wonderful Lie") ]