  • 1. Data: 2004-09-22 14:10:46
    Temat: Gigantyczne reklamy
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    Ktoregos dnia odpalilem Onet i sie przerazilem. Mianowicie, pojawila sie
    reklama Tenbitu (http://reklama.onet.pl/ffhouse/movie6m.swf) ktora zajmuje
    magiczne 473 kB! Nie wiem jak inni, ale mi sie nie podoba droga ktora zmierza
    internet :) Czy ktos zaobserwowal inne tej wielkosci reklamy?
    P.S. To _jest_ problem polskiego i swiatowego internetu.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 2. Data: 2004-09-22 14:47:10
    Temat: Re: Gigantyczne reklamy
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com> writes:

> [...]
    > sie reklama Tenbitu (http://reklama.onet.pl/ffhouse/movie6m.swf)
    > ktora zajmuje magiczne 473 kB! Nie wiem jak inni, ale mi sie nie

    Polecam http://adblock.mozdev.org/

    MJ

  • 3. Data: 2004-09-22 14:54:34
    Od: Unknown <b...@b...lan>

    Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com> wrote in

> [...]
    > droga ktora zmierza internet :) Czy ktos zaobserwowal inne tej
    > wielkosci reklamy? P.S. To _jest_ problem polskiego i swiatowego

    Mi tez sie to nie podoba.. I dlatego nie korzystam z portali
    typu onet.pl czy wp.pl. Oby google.com sie nie zeszmacilo ;)

    To jest tylko jeden z wielu problemow internetu dzis...
    A kiedys bylo tak fajnie....

  • 4. Data: 2004-09-22 15:32:31
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Unknown wrote:

    > To jest tylko jeden z wielu problemow internetu dzis...
    > A kiedys bylo tak fajnie....

    Nie było wcale tak fajnie, bo łącza były wolne, drogie i dostępne
    dla 1% obecnej liczby użytkowników. Nie można było sobie w Sieci
    poczytać gazet, zrobić zakupów ani przelewu bankowego, nie mówiąc
    już o głosowej pogawędce ze znajomym w innym kraju. Dopiero te
    obrzydliwe reklamy, czyli szerzej możliwość zarabiania pieniędzy na
    Internecie spowodowały eksplozję jego zastosowań tworzonych z myślą
    o zwykłych użytkownikach.

    A ja oczywiście reklamy i tak sobie odfiltrowuję ;-)

    T.

  • 5. Data: 2004-09-22 15:35:47
    Od: Wiesiek <r...@o...pl>

    On Wed, 22 Sep 2004 14:54:34 +0000 (UTC), Unknown <b...@b...lan>
    wrote:

    >Mi tez sie to nie podoba.. I dlatego nie korzystam z portali
    >typu onet.pl czy wp.pl. Oby google.com sie nie zeszmacilo ;)
    >
    >To jest tylko jeden z wielu problemow internetu dzis...
    >A kiedys bylo tak fajnie....
    Dorby firewall blokujacy reklamy zalatwia sprawe. Kazdy portal jest
    falnie "odreklamowany".

    Ktos mi powiedzial ze norton internet security to ladnie robi.
    Problem ponoc jest z forum na interii, ale szczegolow nie znam.

    --
    Wiesiek

  • 6. Data: 2004-09-22 16:09:59
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com> zapodał(a):
> [...]
    > zmierza internet :) Czy ktos zaobserwowal inne tej wielkosci reklamy?
    > P.S. To _jest_ problem polskiego i swiatowego internetu.

    dzisiaj wywaliło mi cały film o pko bp (nie wiem, w którym portalu).
    Nie przepadam za reklamami "na siłę" zmuszającymi do zainteresowania
    się produktem (np. zasuwający za kursorem flash), ale jakoś te
    portale muszą się utrzymywać...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 7. Data: 2004-09-22 16:57:55
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote in message

> [...]
    > Nie przepadam za reklamami "na siłę" zmuszającymi do zainteresowania
    > się produktem (np. zasuwający za kursorem flash), ale jakoś te

    Ale nie reklamą na cały ekran.
    Jakoś Google się utrzymuje z reklamy 2*32 znaki wyświetlanych gdy dotyczą
    zapytanie.

    Vizvary

  • 8. Data: 2004-09-22 16:59:15
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Vizvary II Istvan <v...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Ale nie reklamą na cały ekran.
    > Jakoś Google się utrzymuje z reklamy 2*32 znaki wyświetlanych gdy dotyczą
    > zapytanie.

    Ale Google ma "troszkę" większą odwiedzalność...

    --
    Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
    OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/

  • 9. Data: 2004-09-22 17:01:56
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > Ale nie reklamą na cały ekran.
    Hehe.. slynne Poltergeist.

    > Jakoś Google się utrzymuje z reklamy 2*32 znaki wyświetlanych gdy dotyczą
    > zapytanie.
    Google jest wyszukiwarka, google ma XX mln zapytan dziennie, google to firma
    amerykanska.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 10. Data: 2004-09-22 17:03:27
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > dzisiaj wywaliło mi cały film o pko bp (nie wiem, w którym portalu).
    A to tez mialem.. na onecie.

    > Nie przepadam za reklamami "na siłę" zmuszającymi do zainteresowania
    > się produktem (np. zasuwający za kursorem flash)
    Walka o "widza" jest coraz bardziej zacieta.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219