  • 1. Data: 2004-05-12 22:30:41
    Temat: Główne sieci szkieletowe w Europie
    Od: Juliusz 'Julas' Gonera <j...@n...junk.toya.net.pl>

    Witam,

    Gdzie mogę znaleźć coś na ten temat? Jakiś spis głównych sieci, mapki z
    głównymi węzłami i połączeniami, itp.
    Mam nadzieję, że odpowiednia grupa, jeśli nie to przepraszam.

    TIA,
    --
    _ _ _ _ ___ ___
    (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | http://bnum.prv.pl/

  • 2. Data: 2004-05-13 11:46:07
    Temat: Re: Główne sieci szkieletowe w Europie
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Juliusz 'Julas' Gonera wrote:
    > Witam,
    >
    > Gdzie mogę znaleźć coś na ten temat? Jakiś spis głównych sieci, mapki z
    > głównymi węzłami i połączeniami, itp.
    > Mam nadzieję, że odpowiednia grupa, jeśli nie to przepraszam.

    sprobuj tutaj:
    http://www.cybergeography.org/

    zyga
    --
    United Eunuchs

  • 3. Data: 2004-05-13 13:19:48
    Od: Juliusz 'Julas' Gonera <j...@n...junk.toya.net.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > sprobuj tutaj:
    > http://www.cybergeography.org/

    Już nieaktualne, ale dzięki za adres.
    --
    _ _ _ _ ___ ___

  • 4. Data: 2004-05-13 15:07:14
    Od: "MeE" <a...@b...cc>

    > Gdzie mogę znaleźć coś na ten temat? Jakiś spis głównych sieci, mapki z
    > głównymi węzłami i połączeniami, itp.
    > Mam nadzieję, że odpowiednia grupa, jeśli nie to przepraszam.

    Czeskie (np) masz tutaj: http://www.cesnet.cz/provoz/img/cesnet2-topo.gif -
    swoją drogą, ciekawe, kiedy u nas będzie ktoś miał taki szkielet...

    M.

  • 5. Data: 2004-05-13 16:33:15
    Od: "Marek Iwanejko" <m...@h...elka.pw.edu.pl>

    MeE <a...@b...cc> wrote:
    > Czeskie (np) masz tutaj: http://www.cesnet.cz/provoz/img/cesnet2-topo.gif -
    > swoją drogą, ciekawe, kiedy u nas będzie ktoś miał taki szkielet...

    U nas to conajmniej 2 firmy mają większej przepustowości sieci...

    pozdr,
    m.

    --
    Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.

  • 6. Data: 2004-05-14 15:18:11
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    MeE wrote:

    > Czeskie (np) masz tutaj: http://www.cesnet.cz/provoz/img/cesnet2-topo.gif
    > - swoją drogą, ciekawe, kiedy u nas będzie ktoś miał taki szkielet...

    A co w niem jest takiego niezwyklego? Sporo firm na conajmniej
    to samo albo i lepiej....

  • 7. Data: 2004-05-14 20:34:20
    Od: Andrzej Bobyk <A...@l...pl>

    MeE wrote:

    > Czeskie (np) masz tutaj: http://www.cesnet.cz/provoz/img/cesnet2-topo.gif -
    > swoją drogą, ciekawe, kiedy u nas będzie ktoś miał taki szkielet...
    >
    > M.

    Sieć "PIONIER" - proszę bardzo - i to 4 razy szybciej, niż bracia Czesi:

    http://noc.man.poznan.pl/polaczenia.html

    A.

  • 8. Data: 2004-05-14 20:40:12
    Od: Andrzej Bobyk <A...@l...pl>

    Andrzej Bobyk wrote:

    > Sieć "PIONIER" - proszę bardzo - i to 4 razy szybciej, niż bracia Czesi:
    >
    > http://noc.man.poznan.pl/polaczenia.html
    >
    > A.

    A, niech tam - jak się chwalić, to na całego:

    http://www.man.poznan.pl/~pioniery/siec/infrastruktu
    ra.htm

    :-)

  • 9. Data: 2004-05-15 21:56:42
    Od: "gito" <g...@s...pl>

    > A, niech tam - jak się chwalić, to na całego:
    >
    > http://www.man.poznan.pl/~pioniery/siec/infrastruktu
    ra.htm

    inna sprawa ze osrodki MAN maja fizycznie tylko 2 kanaly po 1gb/s, a w
    wiekszosci sprzed ledwo ma sznase sie wyrobic na poziomie 300-500mb/s
    --
    gito

  • 10. Data: 2004-05-16 08:35:57
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sat, 15 May 2004 23:56:42 +0200, "gito" <g...@s...pl> wrote:

    >inna sprawa ze osrodki MAN maja fizycznie tylko 2 kanaly po 1gb/s, a w
    >wiekszosci sprzed ledwo ma sznase sie wyrobic na poziomie 300-500mb/s

    Chyba nie rozumiem tego zdania. W większości sprzed... czego?
    Anyway, to jest dość logiczne, że są ograniczenia uniemożliwiające
    poszczególnym MANom zmonopolizowanie całej przepustowości 10Gb/s. Ciekawe, czy
    któryś MAN obecnie się choćby zbliża do wysycenia 1Gb/s.

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O