  • 1. Data: 2004-05-11 09:17:00
    Temat: wzor umowy na instalacje sprzetu w kamienicy
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam problem z ulozeniem umowy z wlascicielem kamienicy. Otoz chce sie
    zabezpieczyc w jakis sposob poniewaz podpisalem umowe z mieszkancami,
    natomiast cala kamienica jest kogo innego. Chcialbym od wlasciciela uzyskac
    na pismie iz wyraza zgode, aby urzadzenia byly zainstalowane i uzytkowane u
    niego na klatce i ze nie bedzie za to chcial zadnych profitow. I teraz jak
    to ma brzmiec, UMOWA, OSWIADCZENIE, ZGODA?? Widzialem cos takiego jak umowa
    uzyczenia ale nie wiem za bardzo czy to sie do tego nadaje. Jak
    rozwiazujecie sprawe swoich urzadzen na czyims terenie, moze mialby ktos
    taki wzor??

  • 2. Data: 2004-05-11 11:58:01
    Temat: Re: wzor umowy na instalacje sprzetu w kamienicy
    Od: "Wesoly" <wesoly@klu..pl>

    wejdz na strone tele2, tam link o dostepie do internetu, sa tam jakies
    druczki

    --
    pozdrawiam DW

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu popraw adres maila]

  • 3. Data: 2004-05-11 15:40:56
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    > wejdz na strone tele2, tam link o dostepie do internetu, sa tam jakies
    > druczki

    Informacje prawne, ale nie ma zadnego wzoru, nic ...

  • 4. Data: 2004-05-12 00:11:59
    Od: VoMi7 <v...@N...pl>

    Tomek wrote:

> [...]
    > uzyczenia ale nie wiem za bardzo czy to sie do tego nadaje. Jak
    > rozwiazujecie sprawe swoich urzadzen na czyims terenie, moze mialby ktos

    zadzwon do typa i pogadaj jak on widzi sprawe. mysle ze w ten sposob
    najlepiej sie dogadacie oboje czego byscie chcieli.

    Zgoda jest potrzebna administratora budynku.

    --
    VoMi7

  • 5. Data: 2004-05-16 19:24:30
    Od: "mistrzu" <m...@w...edu.pl>