  • 1. Data: 2013-04-25 16:53:23
    Temat: Głuche stuknięcie przy wrzucaniu jedynki
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Witam!

    Dziś pojawiło mi się coś takiego jak w temacie. Przy wrzucaniu jedynki
    następuje głuchy stuk gdzieś spod maski. Ale nie jest to w momencie
    wciskania sprzęgła, tylko przy wbiciu samego biegu. Występuje tylko
    czasem i tylko na jedynce. Samo ruszanie i przyspieszanie bez żadnych
    objawów. Pojawiło się po zmianie kół z zimowych na letnie, ale nie wiem
    czy to ma związek. Macie jakieś pomysły co to może być? Pacjent to Focus
    II 1.6 benzyna Ti-VCT, 2008

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 2. Data: 2013-04-26 09:18:49
    Temat: Re: Głuche stuknięcie przy wrzucaniu jedynki
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Mumin <m...@t...onet.pl> wrote:

    > Przy wrzucaniu jedynki następuje głuchy stuk gdzieś spod maski.

    A wsteczny jak wchodzi? Często takie problemy to problemy ze sprzęgłem.
    Sprawdź najprostsze - nie zawinął Ci się dywanik pod pedałem sprzęgła?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 3. Data: 2013-04-26 22:34:32
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2013-04-26 09:18, Adam Wysocki pisze:

    > A wsteczny jak wchodzi? Często takie problemy to problemy ze sprzęgłem.
    > Sprawdź najprostsze - nie zawinął Ci się dywanik pod pedałem sprzęgła?

    Wsteczny zgrzyta od zawsze. Trzeba umieć go wrzucać, ale z tego co
    czytam Focusy tak mają. Dywanika szczerze mówiąc nie sprawdzałem.
    Zobaczę, ale raczej nie. Nic to, na poniedziałek się już wstępnie
    umówiłem do mechanika, zobaczymy. Na forum ktoś pisał, że taki sam
    problem rozwiązała wymiana oleju.

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin