  • 1. Data: 2013-04-25 11:09:09
    Temat: Historia ubezpieczeniowa - pytanko
    Od: grzech <z...@g...com>

    Witam. Czy TU posiadają jakąś bazę danych odnośnie historii
    ubezpieczeniowej? Czy aby zebrać całą muszę latać po wszystkich
    ubezpieczalniach w których się ubezpieczałem by zebrać od każdej z
    osobna?
    To jakieś chore jest bo przy zawiązywaniu ubezpieczenia przez net
    można wpisać cokolwiek:(
    Może niepotrzebnie szedłem "na pieszo" do pzu, mogłem ubezpieczyć
    przez net, wpisać zgodnie z prawdą lata bezszkodowe i po sprawie? Na
    miejscu chcą na papierze:(

    ___
    grzech
    626

  • 2. Data: 2013-04-25 11:31:50
    Temat: Re: Historia ubezpieczeniowa - pytanko
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-25, grzech <z...@g...com> wrote:
> [...]
    > Może niepotrzebnie szedłem "na pieszo" do pzu, mogłem ubezpieczyć
    > przez net, wpisać zgodnie z prawdą lata bezszkodowe i po sprawie? Na

    No wlasnie ostatnio tez bylem w PZU i sie okazalo, ze trzeba im
    przyniesc na papierze, wiec wzialem bez naleznych mi dodatkowych
    20% znizki. Ale bylem drugi raz z kobita po jej ubezpieczenie
    w innym PZU i babka mowila, ze kiedys bylo oswiadczenie a teraz
    to musi potwierdzic na infolinii jak sie zdecydujemy po kalkulacji.
    Ale nie wiem czy to jakiejs ichniej infolinii czy poprzedniego
    ubezpieczyciela.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-04-25 11:33:49
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 25.04.2013 11:31, AZ wrote:
> [...]
    > to musi potwierdzic na infolinii jak sie zdecydujemy po kalkulacji.
    > Ale nie wiem czy to jakiejs ichniej infolinii czy poprzedniego

    UFG sprawdzają, przynajmniej jak ja ubezpieczałem to sprawdzali. (A
    zniżek nie miałem.)

    Michoo

  • 4. Data: 2013-04-25 11:36:19
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 25 Kwi, 11:09, grzech <z...@g...com> wrote:
> [...]
    > Może niepotrzebnie szedłem "na pieszo" do pzu, mogłem ubezpieczyć
    > przez net, wpisać zgodnie z prawdą lata bezszkodowe i po sprawie? Na

    OC chyba moga sami sprawdzic (CEPIK), AC nie wiem...
    Ale zeby dostac historie nie trzeba chodzic osobiscie, zazwyczaj da
    sie faxem/e-mailem...

    WS

  • 5. Data: 2013-04-25 11:57:46
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Thursday, 25 April 2013 11:09:09 UTC+2, grzech wrote:
> [...]
    > Może niepotrzebnie szedłem "na pieszo" do pzu, mogłem ubezpieczyć
    > przez net, wpisać zgodnie z prawdą lata bezszkodowe i po sprawie? Na

    W przypadku OC, to jest od niedawana baza prowadzona przez UFG. Przy czym to dopiero
    od dwóch-trzech lat, i starszych szkód tam nie ma.

    AdamK

  • 6. Data: 2013-04-25 12:39:21
    Od: "IFTER Serwis" <s...@i...com.pl>

    Tak podaj nieprawde i odzyskaj odszkodowanie w wypadku szkody. Mialem i
    przerabialem wszystko wyciagna a zawinila kobieta w ubezpieczaniu podala
    sama nieprawidlowe dane zeby zanizyc skladke i zeby jej byla konkurencyjna i
    pech chcial ze mialem dzwona na parkingu i chcialem skorzystac z AC
    doliczyli mi doplate do polisy ze wyszlo mi dwa razy drozej jakbym naprawil
    bez zglaszania
    uwazajcie na to

  • 7. Data: 2013-04-25 16:05:28
    Od: grzech <z...@g...com>

    On 25 Kwi, 12:39, "IFTER Serwis" <s...@i...com.pl> wrote:
> [...]
    > pech chcial ze mialem dzwona na parkingu i chcialem skorzystac z AC
    > doliczyli mi doplate do polisy ze wyszlo mi dwa razy drozej jakbym naprawil

    Z tym, że mi chodzi o prawdę:) Przez 6 lat miałem OC w kilku TU i w
    dobie internetu muszę biegać po ubezpieczalniach za papierami?
    Paranoja jakaś.

    ___
    grzech
    626

  • 8. Data: 2013-04-25 16:39:34
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "grzech" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...
[...]

    ja kiedys jak ubezpieczalem w avivie [dawne commercial union] przez neta -
    podalem ofkors prawidlowe dane, ale z polisa przyszlo mi pismo - mialem im
    podac historie ubezpieczeniowa ... olalem i o sprawie zapomnialem - zadnych
    problemow.

  • 9. Data: 2013-04-25 17:03:19
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2013-04-25 11:09, grzech pisze:
> [...]
    > Może niepotrzebnie szedłem "na pieszo" do pzu, mogłem ubezpieczyć
    > przez net, wpisać zgodnie z prawdą lata bezszkodowe i po sprawie? Na

    Ja likwidowałem rok temu w avivie chyba albo link4 szkodę z AC to gdy
    przyjechał robić zdjęcia kazali też przygotować historię ubezpieczenia.
    Na szczęście miałem bo gdy wypowiadałem z pzu to mi wydrukowali. Gdy
    pytałem w avivie o historie to powiedzieli że trzeba zgłosić i przyślą.
    ( nie wiem czy płatnie, ale raczej nie). Co ciekawe mając 3 auta w
    różnych towarzystwach na papierze mogę mieć udokumentowaną historię
    bezszkodowości z 6 lat mimo że likwidowałem w jednym. Z oc piszecie że
    już jest centralna baza i to nie wypali. Na szczęście z OC jeszcze nie
    miałem.
    A i tak mnie denerwuje że ubezpieczenie coraz droższe a na około
    rozwalają auto już nie do naprawy (zalanie, silnik do wymiany) biorą z
    OC 9tys za drugie tyle sprzedają resztę na części, a auto warte 5tys gdy
    chciał sprzedać:)

  • 10. Data: 2013-04-26 09:40:19
    Od: grzech <z...@g...com>

    Niestety trzeba kopać.
    Udało mi się do byłego PTU - teraz to jakiś gothear:)
    jak by co to online tu:
    http://www.gothaer.pl/pl-wniosek-o-szkodowosci

    _____
    grzech