  • 1. Data: 2011-03-29 17:46:35
    Temat: Gniazda cylindryczne 3 pin
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Witam, szukam jakichś przyzwoitych gniazd cylindrycznych do montażu na
    płytę czołową. 3 piny, średnica około 8 do 12mm. Z wtyczką przykręcaną
    lub mocowaną bagnetowo. Mogłoby być coś takiego jak mikrofonowe ale z
    dwukrotnie mniejszą średnica albo coś takiego jak M8 ale 2-3 razy
    tańsze. czyli gniazda i wtyczki po kilka do kilkunastu złotych. W
    ostateczności wezmę DIN z gwintem jak te:
    http://www.tme.eu/html/PL/gniazda-din-zenskie-na-pan
    el-skrecane/ramka_811_PL_pelny.html
    Ale wolałbym coś ciut mniejszego.
    Może ktoś coś takiego widział. Może być tez coś takiego jak BNC ale z
    dwoma przewodami plus masa.

    MD

  • 2. Data: 2011-03-29 17:48:43
    Temat: Re: Gniazda cylindryczne 3 pin
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-03-29 19:46, Mario pisze:
> [...]
    el-skrecane/ramka_811_PL_pelny.html

    > Ale wolałbym coś ciut mniejszego.
    > Może ktoś coś takiego widział. Może być tez coś takiego jak BNC ale z

    A nie mogą być 4 piny? To masz tanio i pod dostatkiem, prostych i
    kątowych, takich jak do mikrofonu do CB.
    http://www.radiokom.pl/sklep/img/p/427-503-thickbox.
    jpg (wtyk z gniazdem
    pewnie do 4zl bys się zmieścił)
    Jest też wersja 3pin (stosowana np do oświetlenia w stołach
    mikserskich), ale dużo mniej popularna więc i droższa.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2011-03-29 17:55:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-03-29 19:46, Mario wrote:
    > Witam, szukam jakichś przyzwoitych gniazd cylindrycznych do montażu na
    > płytę czołową. 3 piny, średnica około 8 do 12mm.

    http://tinyurl.com/6ja22ba

    Są solidne.

  • 4. Data: 2011-03-29 18:16:16
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-29 19:48, BartekK pisze:
> [...]
    > Jest też wersja 3pin (stosowana np do oświetlenia w stołach
    > mikserskich), ale dużo mniej popularna więc i droższa.

    No właśnie to są mikrofonowe ze średnicą otworu około 22 mm. Ledwo mi
    się zmieści na płytce czołowej obok BNC i miniUSB. Trochę będzie
    straszyć rozmiarem. Na drugim końcu przewodu w obudowie detektora już w
    ogóle będzie ciężko to zmieścić.

    MD

  • 5. Data: 2011-03-29 18:24:03
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > http://tinyurl.com/6ja22ba
    >
    > Są solidne.

    Znam, to mikrofonowe. Średnica zewnętrzna 19mm. Od wewnątrz dokręcone
    sześciokątem w obrysie mającym 22mm. Wolałbym coś mniejszego ale te są
    po 5 zł a M8 czy inne tej klasy po 40-50zł :(
    Kiedyś widziałem w jakimś laboratoryjnym przyrządzie pomiarowym gniazdo
    takie jak BNC ale 2 czy 3 pinami - do zasilenia zewnętrznego
    wzmacniacza. Nic takiego nie mogę wyczaić w klepach.

    MD

  • 6. Data: 2011-03-29 18:41:41
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-29 20:16, Mario pisze:
    el-skrecane/ramka_811_PL_pelny.html

    jpg (wtyk z gniazdem

    > No właśnie to są mikrofonowe ze średnicą otworu około 22 mm.

    Błąd. Obwód 16 nakrętka po obrysie 22.

    MD

  • 7. Data: 2011-03-29 18:59:43
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Mario wrote:

> [...]
    skrecane/ramka_811_PL_pelny.html
    > Ale wolałbym coś ciut mniejszego.
    > Może ktoś coś takiego widział. Może być tez coś takiego jak BNC ale z

    Moje ulubione to Binder, seria 719. 8mm, są 3-5 nóżkowe. Wersje na kabel i
    do montażu na płytę czołową w wersji chłopczyka i dziewczynki. Z tworzywa,
    ale bardzo trwałe. Są co prawda na wcisk, ale mają taką "penisową" bruzdę i
    trzymają bombowo (miałem 3 lata w samochodzie), mimo to można je łatwo
    wyciągnąć. U nas kosztują 3-76EUR w zależności od wielkości i płci. Niestety
    nie wiem, gdzie kupić w Polsce. Wiem, gdzie w Berlinie, sprzedają też
    wysyłkowo.

    Waldek

  • 8. Data: 2011-03-29 19:05:34
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Waldemar Krzok wrote:

> [...]
    > wyciągnąć. U nas kosztują 3-76EUR w zależności od wielkości i płci.
    > Niestety nie wiem, gdzie kupić w Polsce. Wiem, gdzie w Berlinie, sprzedają

    Znalazłem u Distreleca, ale chyba przeliczają 6zł za 1EUR. Paranoja. Ale
    możesz tam je obejrzeć.

    Waldek

  • 9. Data: 2011-03-29 20:39:44
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    Mario <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam, szukam jakichś przyzwoitych gniazd cylindrycznych

    Na pewno znajdziesz w ofercie firmy LEMO, np tutaj:

    http://www.semicon.com.pl/index/?id=f7177163c833dff4
    b38fc8d2872f1ec6

    Olbrzymi wybór precyzyjnych miniaturowych złącz, ze szpilkami albo podwójnie
    koncentrycznych.
    Trochę gorzej z przełknięciem ceny i czasu dostawy.

  • 10. Data: 2011-03-29 21:32:31
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Wmak wrote:

> [...]
    > podwójnie koncentrycznych.
    > Trochę gorzej z przełknięciem ceny i czasu dostawy.

    No to jeszcze ODU. Mają wtyki LEMO-kompatybilne (trochę tańsze), ale też
    plastikowe. Tylko nie wiem, czy dostaniesz u nich zaślepkę za mniej niż
    50zł. Używam je, owszem, ale prawie tylko w urządzeniach kosmicznych. Też
    takie z 80 nóżkami i masą prawie 0.5kg. Ale kosztowały chyba >200EUR za
    sztukę.

    Waldek