  • 1. Data: 2017-02-02 22:24:28
    Temat: Gniazdo USB z tablecie Medion - na tasmie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    W tablecie Medion okazało się zamontowano bardzo sprytne rozwiązanie
    wymiany gniazda USB jak by się popsuło:

    https://drive.google.com/open?id=0B_tdetIhaLvaVTN1cl
    FzWjNOYkU
    https://drive.google.com/open?id=0B_tdetIhaLvaUld2dl
    FINEQ4REE

    Teraz mam pytanie serwisowe: czy nalezy szukać całego elementu (tasma
    flex, płyta, ganiazdo), czy tez liczyć się z wylutowaniem gniazda z flexa?

    Lutowaniedo tasmy flex uwazam za mało fajne i przypuszczam że dostepne
    powinny byc całe takie częsci zamienne, ale na pierwszy rzut oka po
    numerach nie widzę. Może źle szukam. Sa jakieś miejsca w sieci gdzie
    mogą takimi rzeczami handlować?

    PS. Brawa na Mediona za to że jest to, przynajmniej teoretycznie,
    wymienne bez lutownicy. Do tej pory meczyłem się z lutowanymi bezposrednio.

  • 2. Data: 2017-02-03 02:40:46
    Temat: Re: Gniazdo USB z tablecie Medion - na tasmie
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 2 lutego 2017 22:24:37 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
    >
    > Teraz mam pytanie serwisowe: czy nalezy szukać całego elementu (tasma
    > flex, płyta, ganiazdo), czy tez liczyć się z wylutowaniem gniazda z flexa?
    Do "firmowych" sprzętów na aliexpressie jest tego mnóstwo (kompletów),
    czy się do chińskiego OEMa trafi to ciężko stwierdzić niestety. Jak
    masz trochę siły na poszukiwanie wizualne to wpisz "micro usb flex" do
    wyszukiwarki na Ali:)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 3. Data: 2017-02-03 19:33:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-03 02:40, k...@g...com wrote:
> [...]
    > czy się do chińskiego OEMa trafi to ciężko stwierdzić niestety. Jak
    > masz trochę siły na poszukiwanie wizualne to wpisz "micro usb flex" do

    Na ali sprawdziłem w pierwszej kolejności. Nie jest tego aż tak duzo,
    ale nie ma.

    Serwis Medionu dał mi numer części i powiedzial że nie mają :D Ale
    zasugerowali szukanie po portalach aukcyjnych.

    Fajny serwis.

  • 4. Data: 2017-02-03 23:25:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 lutego 2017 19:33:32 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    .

    > Fajny serwis.

    Ciekawe co by zrobii jak naprawa gwarancyjna by i wpadła;)
    Pewnie "wymiana płyty głównej"

  • 5. Data: 2017-02-03 23:26:59
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    >
    > Serwis Medionu dał mi numer części i powiedzial że nie mają :D Ale
    > zasugerowali szukanie po portalach aukcyjnych.
    Dzwoń po serwisach Lenovo.

  • 6. Data: 2017-02-04 15:47:35
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 3 Feb 2017 14:25:34 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Ciekawe co by zrobii jak naprawa gwarancyjna by i wpadła;)
    > Pewnie "wymiana płyty głównej"

    Mój tablet Dell, który pojechał do serwisu z objawami wskazującymi na
    usterkę połączenia między ekranem a płytą główną (pojawiały się różne
    zakłócenia w obrazie a jak się przycisnęło obudowę w odpowiednim miejscu
    to na chwilę pomagało) wrócił z opisem naprawy: wymieniono ekran,
    wymieniono płytę główną, wymieniono elementy obudowy :D
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 7. Data: 2017-02-04 22:55:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 lutego 2017 16:08:37 UTC+1 użytkownik badworm napisał:

> [...]
    > to na chwilę pomagało) wrócił z opisem naprawy: wymieniono ekran,
    > wymieniono płytę główną, wymieniono elementy obudowy :D

    Serwis też musi na siebie zarobić;)
    Z drugiej strony nowy tablet by Tobie dali to nowa gwarancja itp a więc koszt dla
    producenta

  • 8. Data: 2017-02-05 19:46:58
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2017 13:55:28 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Serwis też musi na siebie zarobić;)
    > Z drugiej strony nowy tablet by Tobie dali to nowa gwarancja itp a więc koszt dla
    producenta

    Naprawa była realizowana w ramach rękojmi przez sprzedawcę więc gdyby
    drugi padło mi to samo, to miałbym prawo żądać zwrotu pieniędzy.
    GG#2400455 ICQ#320399066