  • 1. Data: 2016-07-13 17:39:15
    Temat: Gniazdo i wtyczka 8pin 10A
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam

    Poczukuję gniazda i wtyczki na 8 pinów i ok 10 Amper. TAnio i jak
    najmniejsze. Narazie widziałem taką parę gniazdo wtyczka w akcesoriach
    samochodowych do podłączenia radia albo głośników, ale tam jest zestaw
    a-a, b-b, wiec musiałbym kupić dwa komplety i połowę wywalić do kosza...
    poradźcie coś

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2016-07-13 17:49:19
    Temat: Re: Gniazdo i wtyczka 8pin 10A
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-13 o 17:39, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > Poczukuję gniazda i wtyczki na 8 pinów i ok 10 Amper. TAnio i jak
    > najmniejsze.

    http://allegro.pl/gniazdo-molex-8-pin-mini-fit-0008-
    i6269338055.html
    http://allegro.pl/wtyczka-molex-8-pin-mini-fit-0008-
    i6269338140.html

  • 3. Data: 2016-07-13 18:54:41
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 13.07.2016 o 17:49, Bartolomeo pisze:

    > http://allegro.pl/gniazdo-molex-8-pin-mini-fit-0008-
    i6269338055.html
    > http://allegro.pl/wtyczka-molex-8-pin-mini-fit-0008-
    i6269338140.html