  • 1. Data: 2014-01-20 14:07:13
    Temat: Gololedz w Poznaniu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    A koledzy z Poznania czemu sie nie chwala ?

    http://www.youtube.com/watch?v=r6P9MWdfay8

    To jak to tam bylo - stado kapelusznikow na letnich oponach
    sparalizowalo miasto, czy jak powiada staropolskie przyslowie: i
    zimowka d*, kiedy lodu kupa ? :-)
    Czy tak jak z ta ruska baba wyszlo: no co sie tak wleczesz ... oj.

    Nie tylko w poznaniu bylo ciekawie
    8518,Karambol_na_S_7__Zablokowane_dwa_pasy_w_kierunk
    u_Warszawy.html

    J.

  • 2. Data: 2014-01-20 14:16:21
    Temat: Re: Gololedz w Poznaniu
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-20, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > zimowka d*, kiedy lodu kupa ? :-)
    > Czy tak jak z ta ruska baba wyszlo: no co sie tak wleczesz ... oj.

    Nie, nie. To sa wszyscy hamujacy silnikami ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-01-20 14:23:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Jan 2014 14:07:13 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

> [...]
    > d*, kiedy lodu kupa ? :-)
    > Czy tak jak z ta ruska baba wyszlo: no co sie tak wleczesz ... oj.

    ale urwał!
    a trzeba było założyć wąż ogrodowy

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-01-20 14:59:59
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 20.01.2014 14:07, J.F pisze:

    > A koledzy z Poznania czemu sie nie chwala ?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=r6P9MWdfay8

    https://www.dropbox.com/s/m04v273dv9x1utv/DSC_7893s.
    jpg

    :)

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2014-01-20 20:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > zimowka d*, kiedy lodu kupa ? :-)
    > Czy tak jak z ta ruska baba wyszlo: no co sie tak wleczesz ... oj.

    Wczoraj jechałem dopiero po południu.
    Na bocznych uliczkach bardzo slisko, główne tam gdzie jechałem, były
    posypane.
    Jechałem raptem kilka km i widziałem ze 3 posypywaczki :)

    Dzis rano w miescie ciezko - wolno i długo...

    Co do kapeluszników - widać, że ludzie jezdza duzo wolniej bo sie boją.
    Dzis moim bez absowym, bezespeenowym i generalnie wszystko NIemającym ZX
    wlokłem się za nowa oktavią, za jakas wypasioną BMW ale juz najsmieszniej
    było jak 30-40 na godzine na pustej drodze jechałem za Navarrą 4x4
    Ale w sumie to sie nie dziwie.
    Dobrze ze wczoraj solidnie sypali.

    A takich sytuacji jak pokazywali w wiadomościach to na żywo na szczęście
    nie widziałem.

  • 6. Data: 2014-01-20 20:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Nie, nie. To sa wszyscy hamujacy silnikami ;-)

    Ciekawe ze siedza w samochodzie i sie patrza zamiast wyjsc i pokazac, zeby
    nikt tam nie skręcał...

  • 7. Data: 2014-01-20 20:05:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-20, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Ciekawe ze siedza w samochodzie i sie patrza zamiast wyjsc i pokazac, zeby
    > nikt tam nie skręcał...

    Taksiarz pewnie tylko na to czekal :P A ten drugi byl w ciezkim szoku ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2014-01-20 21:43:49
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-01-20 14:07, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Nie tylko w poznaniu bylo ciekawie
    8518,Karambol_na_S_7__Zablokowane_dwa_pasy_w_kierunk

    Pierdolenie. Dzisiaj obróciłem do Warszawy.
    Wyjazd ze skrzyżowana głogowska/hetmańska o 5 rano.
    Centrum Zdrowia Dziecka 8.50 z postojem na rozdeptuche
    i kawe w mac'u.

    Ale jestem mądrala, bo napęd na obie osie. :D

    Ale trochę rozjebanych aut bylo. Mnie ubawił w niedziele
    passat nieoznakowany błyskajac na niebiesko, który szedł
    jak kuna bukowską z prędkością 20km/h.

    Ogólnie to X-Drive nie powala, ale lepszy niż 4x4 w Yeti.

  • 9. Data: 2014-01-20 21:53:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Taksiarz pewnie tylko na to czekal :P A ten drugi byl w ciezkim szoku
    > ;-)

    No własnie tez o tym pomyslałem, ze takie zderzenie w drzwi to dobry
    zarobek.

  • 10. Data: 2014-01-20 22:38:16
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Ale jestem mądrala, bo napęd na obie osie. :D
    Dzisiaj nowinki techniczne chyba uratowały mi dupę. W tym miejscu serdecznie
    pozdrawiam "uprzejmą", tępą pałę hamującą tuż za skrzyżowaniem z wyłączona
    sygnalizacją świetlną na drodze z pierwszeństwem przejazdu, w celu
    przepuszczenia na drugą stronę jezdni pieszego.
    Jechałem w odpowiedniej odległości, a moja uwaga była skupiona głównie na
    obserwacji skrzyżowania i ciśnienie mi skoczyło, jak bezmózg zaczął hamować
    na pustej drodze.
    Byłem za nim na prawym pasie ja i gdzieś daleko za nami majaczyły mi światła
    kolejnego samochodu na środkowym pasie.
    Oczywiście pieszy skorzystał z uprzejmości, ale był na tyle przytomny, że
    jak awaryjnie uciekałem na trzeci wewnętrzny pas i dałem delikatnie po
    klaksonie, to się zatrzymał przed maską "uprzejmego", a ja minąłem go z
    prędkością 10km/h zostawiając środkowy pas między nami wolny.
    Nie jestem dumny z tego co zrobiłem, ale kurwa jak mam zamiar przepuścić
    pieszego, to włączam wcześniej awaryjne, że coś będę odpierdalał i to w
    sytuacji, kiedy nie mam pojazdu bezpośrednio za mną.
    Nawet gdybym widział pieszego stojącego przed przejściem, to przy
    dzisiejszych warunkach nie przyszłoby mi do głowy by go uprzejmie
    przepuszczać, bo za nami było naprawdę sporo pustej przestrzeni do
    spokojnego pokonania przejścia przez pieszego.
    Oby nigdy więcej podobnych sytuacji.
    Pozdrawiam.
    WOJO