  • 1. Data: 2014-01-21 08:47:43
    Temat: "Wiarygodny" ADAC
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15305596,Niemiec
    ki_ADAC_zmanipulowal_wyniki_konkursu_na_ulubione.htm
    l?biznes=warszawa#BoxBizTxt

    Głupio tak wpaść i to najprawdopodobniej nie pierwsza manipulacja.
    Jestem ciekaw co J.F powie na temat testów opon, które też były
    takie wiarygodnie, ponieważ je ADAC robił:>

  • 2. Data: 2014-01-21 10:20:48
    Temat: Re: "Wiarygodny" ADAC
    Od: kratylos <k...@y...com>

    W dniu 2014-01-21 08:47, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > Jestem ciekaw co J.F powie na temat testów opon, które też były
    > takie wiarygodnie, ponieważ je ADAC robił:>
    taaa lokalny patriotyzm wsparty obfitą kopertą pod stołem...
    na tej samej zasadzie działa też cała prasa motoryzacyjna
    kratylos

  • 3. Data: 2014-01-21 10:57:35
    Od: p...@g...com

    --Jestem ciekaw co J.F powie na temat testów opon, które też były takie wiarygodnie,
    ponieważ je ADAC robił:>

    podejrzenie ze falszuja KAZDY test jaki przeprowadzili jest nieuzasadnione niemniej
    utrata dobrego wizerunku bedzie bolesna i kosztowna, kazda nonszalancja tak sie
    konczy, jesli teraz ktos np. producent opon bylby w stanie udowodnic im oszustwo i
    pociagnac do sadu to beda w niezlych tarapatach, ADAC przekierowuje miliony euro do
    wybranych producentow i teraz pada pytanie czy ZAWSZE robi to bezinteresownie ?

    P.

  • 4. Data: 2014-01-21 11:49:31
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-21 10:57, p...@g...com pisze:

    > podejrzenie ze falszuja KAZDY test jaki przeprowadzili jest nieuzasadnione

    A gdzie takie widzisz (przynajmniej z mojej strony)?

> [...]
    > bylby w stanie udowodnic im oszustwo i pociagnac do sadu to beda
    > w niezlych tarapatach, ADAC przekierowuje miliony euro do wybranych

    Naiwny jesteś, jeżeli sądzisz że coś się zasadniczego zmieni.
    Chwilowe zamieszanie i tyle. Tylu zadowolonych członków itd.

    > i teraz pada pytanie czy ZAWSZE robi to bezinteresownie ?

    Odpowiedź jest znana...

  • 5. Data: 2014-01-21 13:27:30
    Od: tá´Ź

    przemek.jedrzejczak wrote:

    > podejrzenie ze falszuja KAZDY test jaki przeprowadzili jest
    > nieuzasadnione niemniej utrata dobrego wizerunku bedzie bolesna i
    > kosztowna

    I co będzie w zamian? Może nasze automobilkluby, które wystawiały
    rekomendacje magnetyzerom?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2014-01-21 17:13:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kratylos" <k...@y...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > taaa lokalny patriotyzm wsparty obfitą kopertą pod stołem...
    > na tej samej zasadzie działa też cała prasa motoryzacyjna

    Widzę że się na dobre pogniewałeś na Daciaklub? ;-)

  • 7. Data: 2014-01-21 20:34:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
> [...]
    >Jestem ciekaw co J.F powie na temat testów opon, które też były
    >takie wiarygodnie, ponieważ je ADAC robił:>

    Jesli pamietasz, to ja od pewnego czasu wyrazam watpliwosci co do
    testow opon.

    Dlatego ze mi sie wyniki nie podobaja - opona jest dobra, a za rok
    ledwie srednia ... cos tu nie tak.
    Moze i faktycznie tak jest, bo sie material czy fabryka zmienila, moze
    rozmiar tak wplywac, a moze te testy tyle warte.

    No i ... sa opony z dolnej polki, a ludzie jakos na nich jezdza i sie
    nie zabijaja masowo.
    Sam jezdze i sobie chwale.
    Stanowiska testowego na miare ADAC nie mam, wiec moze to tylko
    zludzenie ... a moze roznice nie sa duze .... a wtedy latwo tez o
    zmiane pozycji :-)

    J.

  • 8. Data: 2014-01-21 20:57:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-21 20:34, J.F pisze:
> [...]
    l?biznes=warszawa#BoxBizTxt

    > Jesli pamietasz, to ja od pewnego czasu wyrazam watpliwosci co do testow

    Szczerze powiedziawszy, to mógłbyś tak odpowiedzieć na dowolny
    temat:P

  • 9. Data: 2014-01-21 21:44:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
> [...]
    l?biznes=warszawa
    >Szczerze powiedziawszy, to mógłbyś tak odpowiedzieć na dowolny

    Coz robic - z jednej strony te testy ADAC wygladaja fachowo i
    doglebnie, ADAC ma tez srodki na ich zrobienie, i na pewno moga byc
    lepsze od jakiegos domoroslego testu gazety, a z drugiej - wyniki
    budza pewne moje watpliwosci.
    A wiadomo ze gdzies tam w tle jeszcze sa duze pieniadze. Ale z drugiej
    strony - ADAC z reklam nie zyje tak jak inne media.

    Tym niemniej - pare razy pisalem ze mam watpliwosci, wiec nie wiem do
    czego ten przycinek byl.
    Co najwyzej moge z satysfakcja napisac ze moje podejrzenia sie
    potwierdzily :-P

    P.S. hm, mozna by porownac wyniki ADAC z etykieta energetyczna - ta
    mam nadzieje zgodnie z jaka norma mierzona.

    PPS. A golf sie jakos gorzej sprzedaje, czy Niemcy nadal go uwazaja za
    najlepsze auto ?

    J.

  • 10. Data: 2014-01-21 22:11:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-21 21:44, J.F pisze:
> [...]
    >
    > Coz robic - z jednej strony te testy ADAC wygladaja fachowo i doglebnie,
    > ADAC ma tez srodki na ich zrobienie, i na pewno moga byc lepsze od

    Może się okazać, że są dokładnie tyle samo warte. W naszych też tak
    bywało, że na każdej stronie (AŚ?) lepszy było coś innego niż wygrany:>

    > a z drugiej - wyniki budza pewne moje watpliwosci.
    > A wiadomo ze gdzies tam w tle jeszcze sa duze pieniadze. Ale z drugiej
    > strony - ADAC z reklam nie zyje tak jak inne media.

    Żyje ze składek, działalności własnej i reklamowej. Tam są wielkie
    pieniądze. O partnerach mocno finansowych pisać nawet nie chcę...

    > Tym niemniej - pare razy pisalem ze mam watpliwosci, wiec nie wiem do
    > czego ten przycinek byl.

    Do tego co zazwyczaj piszesz, czyli "twoim zdaniem" jest stwierdzenie,
    że masz wątpliwości. To w sumie dość łatwe - nie piszesz konkretnie,
    więc nawet nie ma się do czego konkretnie odnieść. Jesteś za, a nawet
    przeciw.

    > Co najwyzej moge z satysfakcja napisac ze moje podejrzenia sie
    > potwierdzily :-P

    Dokładnie - a za rok możesz spokojnie napisać, że nieprawdą jest,
    jakobyś twierdził, że były jakieś manipulacje przy testach.

    > P.S. hm, mozna by porownac wyniki ADAC z etykieta energetyczna - ta mam
    > nadzieje zgodnie z jaka norma mierzona.

    Pewnie tak samo jak oszczędność na shellowym FuelSave.

    > PPS. A golf sie jakos gorzej sprzedaje, czy Niemcy nadal go uwazaja za
    > najlepsze auto ?

    Nie wiem.