  • 1. Data: 2014-01-01 21:40:50
    Temat: Google referer
    Od: rePeter <n...@s...no>

    Witajcie. :)

    Z tego co widzę, obecnie Google często nie podaje w referer treści
    zapytania, tzn. parametr q= istnieje, ale zawiera pusty łańcuch.
    Stąd statystki kompletnie leżą.

    Wydaje mi się, że jeśli kliknięcie pochodzi z płatnej reklamy,
    wtedy referer zawiera zapytanie, a jeśli pochodzi z kliknięcia w normalny
    link w wynikach wyszukiwania, wtedy parametr q jest pusty.

    Od czego zależy, że w referer dają treść zapytania?
    A może jest kodowane?

    Pozdrawiam, Piotr.

  • 2. Data: 2014-01-04 00:40:15
    Temat: Re: Google referer
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 21:40:50 +0100, rePeter napisał(a):

    > Od czego zależy, że w referer dają treść zapytania?

    Google z rozmysłem to wycina, oficjalnie w imię prywatności, w praktyce by
    utrudnić życie SEO i zmusić do kupowania u nich płatnego ruchu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2014-01-04 10:34:19
    Od: rePeter <n...@s...no>

    Sat, 4 Jan 2014 00:40:15 +0100
    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(a):

    > Google z rozmysłem to wycina, oficjalnie w imię prywatności, w praktyce by
    > utrudnić życie SEO i zmusić do kupowania u nich płatnego ruchu.

    "Prywatność" w ustach google, na dodatek w tym przypadku to wyjątkowa
    hipokryzja.

    Pozdrawiam, Piotr.

  • 4. Data: 2014-01-04 18:44:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 4 Jan 2014 10:34:19 +0100, rePeter napisał(a):

    > "Prywatność" w ustach google, na dodatek w tym przypadku to wyjątkowa
    > hipokryzja.

    To już zupełnie inny temat ;)

    --
    Borys Pogoreło