  • 1. Data: 2011-01-09 20:05:32
    Temat: Green ghosting w plazmach?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Czy ktoś może wypowiedzieć się czy i ewentualnie jakim problemem w tv
    plazmowych jest zjawisko green ghosting? Polega ono na tym, że pojawia
    się zielona poświata (smuga) za elementem jasnym i szybko poruszającym
    się. W tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=v_el6Zttd60 można to
    zaobserwować pod jego koniec na prawej krawędzi szlafroku, tutaj lepiej
    widoczne w jakiejś grze http://www.youtube.com/watch?v=lVw_VvFcV1U
    Problem dotyczy tylko plazm Panasonica czy innych też?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2011-01-09 20:27:14
    Temat: Re: Green ghosting w plazmach?
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:4...@n...home.net.pl,
    Big Jack <a...@b...zz> nastukał:
    > Czy ktoś może wypowiedzieć się czy i ewentualnie jakim problemem w tv
    > plazmowych jest zjawisko green ghosting? Problem dotyczy tylko
    > plazm Panasonica czy innych też?

    ja mam plazmę LG i nie zauwazyłem nigdy takiej sytuacji.

    --
    VSS