  • 1. Data: 2011-01-06 18:02:52
    Temat: Poszukuje listy kanalow pod TNK
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Przegladam rozne fora ale nie znajduje konkretnie tego co potrzebuje.
    Tuner Philips 6010 działający z kartą TNK.
    Kupiłem monoblocka by odbierac kanaly i z hotbird i astry.
    Teraz poszukuje listy kanalow ktora bedzie aktualna dla TNK oraz
    zawierała jak największą liste kanalow hotbird i astry.
    Może ktoś wie gdzie sobie taki pliczek leży?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-01-06 20:05:05
    Temat: Re: Poszukuje listy kanalow pod TNK
    Od: yanton <y...@i...pl>

    W dniu 2011-01-06 19:02, Norbert pisze:
> [...]
    > zawierała jak największą liste kanalow hotbird i astry.
    > Może ktoś wie gdzie sobie taki pliczek leży?

    Trzeba się zarejestrować:
    http://allkeys.pl/index.php/board,150.0.html

  • 3. Data: 2011-01-06 21:33:26
    Od: Norbert <n...@M...com>

    yanton napisał(a):

    > Trzeba się zarejestrować:
    > http://allkeys.pl/index.php/board,150.0.html

    Dzieki

  • 4. Data: 2011-01-07 17:11:43
    Od: "aab" <a...@o...pl>

    http://upek.sat-elita.net/index.php?PHPSESSID=h3sv0a
    e6i6a1arv9ce32nh9cv3&direction=0&order=nom&directory
    =PHILIPS/Listy

  • 5. Data: 2011-01-07 18:26:26
    Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl>

    ulpoad na http://laki.dvhk.pl/