  • 1. Data: 2011-04-28 19:06:44
    Temat: Grundig wr5408 PLL - problem z wyłączeniem
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    Kupiłem wymieniony w opisie odbiornik. Włożyłem baterie. Na pierwszy
    rzut oka wszystko ok. Aż tu przy próbie wyłączenia pojawiła się dziwna
    niespodzianka. Wciskam przycisk ON/OFF. Na wyświetlaczu pojawia się
    zegar, ale audycja ciągle gra w głośniku...

    Co jest nie tak? Czyżby za wyłączeniem tego radia stała jakaś bardziej
    złożona filozofia? A może trafił mi się wadliwy egzemplarz?

  • 2. Data: 2011-04-28 19:39:53
    Temat: Re: Grundig wr5408 PLL - problem z wyłączeniem
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Atlantis <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Co jest nie tak? Czyżby za wyłączeniem tego radia stała jakaś bardziej
    > złożona filozofia? A może trafił mi się wadliwy egzemplarz?

    Wyjmij baterie, odczekaj minutę i spróbuj jeszcze raz.
    Jeśli bez zmian, to oddaj radio do sklepu.
    Może być uszkodzone wyjście procesora sterujące kluczem tranzystorowym przez
    który idzie zasilanie albo ten tranzystor.
    Chińczycy maja marną kontrolę techniczną....

  • 3. Data: 2011-04-28 19:42:27
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wmak <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    Aha, przed wyprawą do sprzedawcy ustaw zegarek i sprawdź, czy alarm albo sleep
    nie jest ustawiony na aktualną godzinę (o ile są takie funkcje).