  • 1. Data: 2011-04-29 09:13:36
    Temat: przetwornica 2.4V na 3.3 i 5
    Od: Fox Mulder <r...@o...pl>

    Witam!
    Szukam scalonej przetwornicy, która z dwóch akumulatorków 1.2V da mi
    napięcia 3.3 oraz 5V. Prąd nie będzie przekraczał 100mA na kanał.
    Trochę tego w sieci jest, nie zawsze dostępne w sklepach.

    Co warto zastosować?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-04-29 10:53:00
    Temat: Re: przetwornica 2.4V na 3.3 i 5
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Fox Mulder" <r...@o...pl>
    napisał w wiadomości news:ipdvfv$1fc$1@news.onet.pl...
> [...]
    > napięcia 3.3 oraz 5V. Prąd nie będzie przekraczał 100mA na kanał.
    > Trochę tego w sieci jest, nie zawsze dostępne w sklepach.

    MCP1640 posiada możliwość wyłączenia, jak również schodzi aż do 0,8V. W
    przypadku dwóch akumulatorów to może nie jest to jakaś wielka zaleta, ale ja
    sobie ten scalaczek chwalę.

  • 3. Data: 2011-04-29 16:56:01
    Od: Fox Mulder <r...@o...pl>

    W dniu 2011-04-29 12:53, Marcin Wasilewski pisze:

    > MCP1640 posiada możliwość wyłączenia, jak również schodzi aż do 0,8V. W
    > przypadku dwóch akumulatorów to może nie jest to jakaś wielka zaleta,
    > ale ja sobie ten scalaczek chwalę.

    Wygląda fajnie, do tego całkiem tania - dzięki!