  • 1. Data: 2015-12-29 10:49:06
    Temat: Grupa Elektronika na FB
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Jak czytam grupę "Elektronika" na Facebooku, to cholernie cieszę się, że
    Usenet stał się mocno niszowy, a dzięki temu pme, wbrew staraniom
    identyfikatora, trzyma poziom... bo poziom tam jest przerażający.

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2015-12-29 11:04:36
    Temat: Re: Grupa Elektronika na FB
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 29.12.2015 o 10:49, Adam Wysocki pisze:
    > Jak czytam grupę "Elektronika" na Facebooku, to cholernie cieszę się, że
    > Usenet stał się mocno niszowy, a dzięki temu pme, wbrew staraniom
    > identyfikatora, trzyma poziom... bo poziom tam jest przerażający.

    a jest cokolwiek na książkomordzie wartego uwagi ?
    Imo to jest portal dla ubogich duchem (pominąwszy jakieś tam
    organizacje, które wykorzystują toto do docierania do tychże ubogich...)

  • 3. Data: 2015-12-29 11:16:22
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-12-29 10:49, Adam Wysocki wrote:
    > Jak czytam grupę "Elektronika" na Facebooku, to cholernie cieszę się, że
    > Usenet stał się mocno niszowy, a dzięki temu pme, wbrew staraniom
    > identyfikatora, trzyma poziom... bo poziom tam jest przerażający.
    A tak z ciekawości to w jakim celu czytasz grupę dotyczącą elektroniki
    na FB? :-D Bo czyż to, że jest ona umieszczona na FB nie implikuje, że
    jest ona do dupy? :-D

  • 4. Data: 2015-12-29 12:27:41
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    JDX <j...@o...pl> wrote:

    > A tak z ciekawości to w jakim celu czytasz grupę dotyczącą elektroniki
    > na FB? :-D Bo czyż to, że jest ona umieszczona na FB nie implikuje, że
    > jest ona do dupy? :-D

    Z zainteresowania i rozpędu :)

    Ale tak, coś w tym jest. Chociaż są też sensowne grupy na fb.

  • 5. Data: 2015-12-29 13:14:22
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Bo czyż to, że jest ona umieszczona na FB nie implikuje, że
    > jest ona do dupy? :-D

    Nie. Nazwa FACEbook implikuje, że grupa jest do ... twarzy :-D :-D
    A może to jest tak, jak w tym brodatym dowcipie o papierze i mydle? :-D

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 6. Data: 2015-12-29 13:49:07
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Adam Wysocki wrote:

    > Jak czytam grupę "Elektronika" na Facebooku, to cholernie cieszę się, że
    > Usenet stał się mocno niszowy, a dzięki temu pme, wbrew staraniom
    > identyfikatora, trzyma poziom... bo poziom tam jest przerażający.

    Nie byłbym taki pewien czy jest się z czego cieszyć.
    O Usenecie niewiele kto obecnie wie. A to oznacza jego powolny zgon.
    Postęp będzie się dokonywał, kto wie, może na FB lub podobnych.

    jp

  • 7. Data: 2015-12-29 13:57:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 29 Dec 2015 11:27:41 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Adam
    Wysocki) wrote:
    > Z zainteresowania i rozpędu :)

    > Ale tak, coś w tym jest. Chociaż są też sensowne grupy na fb.

    Nie lepiej czytać elektrodę?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2015-12-29 14:05:01
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Marek wrote:

    > Nie lepiej czytać elektrodę?

    Czytać może i lepiej, ale pisać niespecjalnie -- nie
    wytrzymałem starcia z moderatorem-szajbusem.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 9. Data: 2015-12-29 14:46:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > a jest cokolwiek na książkomordzie wartego uwagi ?
    > Imo to jest portal dla ubogich duchem (pominąwszy jakieś tam organizacje,
    > które wykorzystują toto do docierania do tychże ubogich...)

    To jest serwis w którym masz to co sobie wyłowiłeś...
    Jak jesteś ubogi duchem to masz ubogie treści...

  • 10. Data: 2015-12-29 14:48:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> wrote in message
    > Jak czytam grupę "Elektronika" na Facebooku, to cholernie cieszę się, że
    > Usenet stał się mocno niszowy, a dzięki temu pme, wbrew staraniom
    > identyfikatora, trzyma poziom... bo poziom tam jest przerażający.

    Biorąc pod uwagę, że grupę na facebooku może założyć każdy
    i na każdy temat dziwię się że krytykujesz czyjąś grupę zamiast
    założyć swoją i zapraszać na nią tylko ludzi przefiltrowanych
    według własnego kryterium, np. wyłącznie ludzi z doktoratem
    lub samych profesorów od elektroniki, będziesz miał poziom ;-)