  • 1. Data: 2015-12-29 13:51:58
    Temat: Złącze na 54 sygnały
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Panowie,

    potrzebuję złącza na 54(+) powolne sygnały niskonapięciowe.
    Będzie pracowało w warunkach domowych, więc szczelność i odporność
    na UV nie jest wymagana. Nie musi być standardowe i bardzo tanie,
    bo potrzebuję 2 komplety złącze-gniazdo. Gniazdo powinno być
    dostosowane do druku w trybie prostym (tj. nie kątowe). Musi
    być w sensowny sposób rozłączalne -- taki rządek goldpinów
    by mi wystarczył, ale wymagałby chyba przecinaka do rozłączenia.
    Rozłączanie ZIF to spełnienie marzeń. Do 40 sygnałów sprawa
    jest stosunkowo prosta, ale wyżej zaczynają się problemy.

    Zastanawiam się nad gniazdem PCI, ale może polecicie coś lepszego?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2015-12-29 14:08:20
    Temat: Re: Złącze na 54 sygnały
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-12-29 o 13:51, Piotr Wyderski pisze:
> [...]
    > jest stosunkowo prosta, ale wyżej zaczynają się problemy.
    >
    > Zastanawiam się nad gniazdem PCI, ale może polecicie coś lepszego?

    Ultra2 LVD SCSI? powinny być dość popularne. 68 pinów do dyspozycji

    a.

  • 3. Data: 2015-12-29 14:13:19
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

> [...]
    > bo potrzebuję 2 komplety złącze-gniazdo. Gniazdo powinno być
    > dostosowane do druku w trybie prostym (tj. nie kątowe). Musi

    http://pl.farnell.com/harting/60-01-068-5102/socket-
    scsi-with-latch-68w/dp/1142825

    a.

  • 4. Data: 2015-12-29 14:46:49
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 29 grudnia 2015 13:51:59 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:
> [...]
    > jest stosunkowo prosta, ale wyżej zaczynają się problemy.
    >
    > Zastanawiam się nad gniazdem PCI, ale może polecicie coś lepszego?

    A dlaczego musi być jedno? Skoro masz tak niewygórowane potrzeby?

    Jesli to dla domu to może 7x rj45 wystarczy? Albo jakaś kombinacja rodziny DB:
    https://en.wikipedia.org/wiki/D-subminiature

    Tak z ciekawości pytam...

  • 5. Data: 2015-12-29 16:23:01
    Od: Michał <m...@f...pl>

    W dniu 29.12.2015 o 13:51, Piotr Wyderski pisze:
> [...]
    > jest stosunkowo prosta, ale wyżej zaczynają się problemy.
    >
    > Zastanawiam się nad gniazdem PCI, ale może polecicie coś lepszego?

    DSUB62

    Dobre i tanie.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał Smolnik

  • 6. Data: 2015-12-29 23:25:08
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    s...@g...com wrote:

    > A dlaczego musi być jedno?

    Bo niewykluczone, że będzie musiał rozłączyć laik.
    I potem tego do kupy nie poskłada.

    > Jesli to dla domu to może 7x rj45 wystarczy?

    Niestety przewody są 9-żyłowe, więc by wyszła niezła kamasutra.

    Mnie się podobają te okrągłe złącza przemysłowe,
    ale po drobnym rekonesansie nie odważę się stwierdzić,
    że cena nie gra roli. :o)

    Dziękuję za propozycje, Panowie, bo akurat w złączach
    kompletnie nie mam rozeznania, a to, co mi podsunęliście
    wygląda bardzo sensownie.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 7. Data: 2015-12-29 23:39:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Dec 2015 23:25:08 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):
    > Bo niewykluczone, że będzie musiał rozłączyć laik.
    > I potem tego do kupy nie poskłada.

    Jedno wieksze, drugie mniejsze. Albo ladnie przykrecone i tylko
    wetknac.

    > Niestety przewody są 9-żyłowe, więc by wyszła niezła kamasutra.

    Sa podobne zlacza 10 pin. Jedni nazywaja RJ45, inni RJ50

    o, zapas na cale zycie.
    http://allegro.pl/wtyk-telefoniczny-modularny-rj50-1
    0p10c-100szt-i5149402149.html

    Tylko ... zaciskarke do tego trzeba ... i gniazda

    A moze ekranowane RJ45 sie nadadza ?

    J.

  • 8. Data: 2015-12-29 23:46:22
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > Jedno wieksze, drugie mniejsze. Albo ladnie przykrecone i tylko
    > wetknac.

    Tak miał wyglądać plan B, ale skoro są gotowce...

    > A moze ekranowane RJ45 sie nadadza ?

    Chcę to założyć właśnie na kable FTP (choć nie leci nimi ethernet),
    ale wtykom/gniazdom ekranowanym nie wierzę za grosz -- nazaciskałem
    się tego dostatecznie dużo, by sobie wyrobić zdanie. :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 9. Data: 2015-12-29 23:59:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Dec 2015 23:46:22 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):
> [...]
    > ale wtykom/gniazdom ekranowanym nie wierzę za grosz -- nazaciskałem
    > się tego dostatecznie dużo, by sobie wyrobić zdanie. :-)

    Ja akurat wierze - tzn tym 8, z ekranem nie mam doswiadczenia.
    Starannie zacisniete dzialaja.

    Ale skoro kable ftp, to moze DB9 ? Sa tez DB37, no i DB50 - jesli
    polaczysz ekrany razem jeszcze we wtyczce.

    J.

  • 10. Data: 2015-12-30 11:21:27
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 29 grudnia 2015 23:25:08 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:

    > Bo niewykluczone, że będzie musiał rozłączyć laik.
    > I potem tego do kupy nie poskłada.

    Hmmm ale dwa różne złącza z rodziny DB przykręcone na blaszce nie będą mozliwe do
    złączenia błęnie :)

    > Niestety przewody są 9-żyłowe, więc by wyszła niezła kamasutra.

    No ok, to może rzeczywiście niezbyt dobre choć może niedoceniasz tego usera. Jakby
    było ponumerowane to by dał rade...
    Ale ja bym chyba wolał coś z rodziny DB.

> [...]
    >
    > Dziękuję za propozycje, Panowie, bo akurat w złączach
    > kompletnie nie mam rozeznania, a to, co mi podsunęliście

    Nie ma za co. Ważne aby nie przekombinować :)