  • 1. Data: 2010-11-15 19:19:07
    Temat: Grupowe naklejki
    Od: ".Qzi" <k...@g...com>

    Widzial ktos, sa jeszcze gdzies? Daaaawno temu, kiedy wpadalem na grupe
    regularnie byly, a czy sa jeszcze? :)

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-11-15 20:06:25
    Temat: Re: Grupowe naklejki
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 15 Nov 2010 19:19:07 +0100 osobnik zwany .Qzi wystukał:

    > Widzial ktos, sa jeszcze gdzies? Daaaawno temu, kiedy wpadalem na grupe
    > regularnie byly, a czy sa jeszcze? :)

    ale w jakim mieście? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-11-15 20:15:16
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik ".Qzi" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Widzial ktos, sa jeszcze gdzies? Daaaawno temu, kiedy wpadalem na grupe
    > regularnie byly, a czy sa jeszcze? :)

    ale pytasz o naklejki na samochodach, czy luzem do dostania?

    Jak ktoś jest z Poznania, to ja mam kilka.
    Jak pytasz o oklejone samochody, ty dublujesz temat...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2010-11-15 20:54:57
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-15 19:19, .Qzi pisze:
    > Widzial ktos, sa jeszcze gdzies? Daaaawno temu, kiedy wpadalem na grupe
    > regularnie byly, a czy sa jeszcze? :)
    >
    > Pozdrawiam!

    POZ - mam kilka

  • 5. Data: 2010-11-15 20:56:12
    Od: ".Qzi" <k...@g...com>

    Użytkownik masti napisał:
    > Dnia pięknego Mon, 15 Nov 2010 19:19:07 +0100 osobnik zwany .Qzi wystukał:

    > ale w jakim mieście? :)

    Warszawa :)

  • 6. Data: 2010-11-15 20:56:37
    Od: ".Qzi" <k...@g...com>

    Użytkownik Kuba (aka cita) napisał:

    > Użytkownik ".Qzi" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >

    > ale pytasz o naklejki na samochodach, czy luzem do dostania?
    >
    > Jak ktoś jest z Poznania, to ja mam kilka.
    > Jak pytasz o oklejone samochody, ty dublujesz temat...

    Pytam o naklejki... czy jeszcze "funkcjonuja"? :)

  • 7. Data: 2010-11-15 21:05:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-15 20:56, .Qzi pisze:

    > Pytam o naklejki... czy jeszcze "funkcjonuja"? :)

    Taa... funkcjonują.... :D

    Jak się tu kiedyś komuś nie spodobało jak jechałem, to zostałem
    tu zjebany, wyzwany od małych chujków <ROTFL>

  • 8. Data: 2010-11-15 21:15:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-15 21:05, megrims pisze:
    > W dniu 2010-11-15 20:56, .Qzi pisze:
    (...)

    > Taa... funkcjonują.... :D

    Owszem, funkcjonują.

    > Jak się tu kiedyś komuś nie spodobało jak jechałem, to zostałem
    > tu zjebany, wyzwany od małych chujków <ROTFL>

    To jest tylko Twoja luźna interpretacja - faktycznie wyglądało
    to jednak trochę inaczej.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 9. Data: 2010-11-15 21:29:00
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-15 21:15, Artur Maśląg pisze:
    > (...)

    > Owszem, funkcjonują.

    > To jest tylko Twoja luźna interpretacja - faktycznie wyglądało
    > to jednak trochę inaczej.

    Ciesze się, że każdy z nas jest inny.
    Interpretuj to jak chcesz.

  • 10. Data: 2010-11-15 22:50:28
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-15 21:05, megrims pisze:

    > Taa... funkcjonują.... :D
    >
    > Jak się tu kiedyś komuś nie spodobało jak jechałem, to zostałem
    > tu zjebany, wyzwany od małych chujków <ROTFL>

    Może to zabrzmi nieco górnolotnie, ale - jak widzisz - naklejka
    zobowiązuje do trzymania jakiegoś poziomu :) Bez naklejki możesz sobie
    nawywijać bezkarnie wiele, ale z takim trójkącikiem jak cię ktoś
    przyuważy... ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański