  • 1. Data: 2010-11-15 18:16:16
    Temat: Skąd oryginalna, aktualna tablica rej
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    Witam,

    Temat - jak zdobyc oryginalną polską tablicę rejestracyjną, aktualnego
    wzoru, dowolny powiat,
    Cel - kolekcja, prezent dla Greka, który zabierze ją do siebie.

  • 2. Data: 2010-11-15 18:20:21
    Temat: Re: Skąd oryginalna, aktualna tablica rej
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 15 Nov 2010 09:16:16 -0800 (PST), Tatanka napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Temat - jak zdobyc oryginalną polską tablicę rejestracyjną, aktualnego
    > wzoru, dowolny powiat,
    > Cel - kolekcja, prezent dla Greka, który zabierze ją do siebie.

    Zamówić u tych co robią tablice, np. dla nowożeńców.
    Oryginalnej tablicy nie możesz mieć, bo według durnego polskiego prawa to
    dokument z którego trzeba się rozliczyć - oddać po wyrejestrowaniu auta
    albo zgłosić zgubienie lub kradzież

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-11-15 18:25:44
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Użytkownik "Tatanka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
    Witam,

    Temat - jak zdobyc oryginalną polską tablicę rejestracyjną, aktualnego
    wzoru, dowolny powiat,
    Cel - kolekcja, prezent dla Greka, który zabierze ją do siebie.

    Zgłoś zagubienie jednej tablicy w urzędzie komunikacji. Wystąp jednocześnie
    o wydanie duplikatu.
    Zapłacisz na nową tablicę i już. Poradzą Ci też zebyś zgłosił to na Policję
    i zmienił numery, ale nie jest to konieczne.

    Jesli zgłosisz zgubienie obu tablic, zmienią Ci numery i wydadzą nowy dowód
    (oczywiście nie za darmo) ;).

    z drugiej strony takie zgłoszenie będzie to poświadczenie nieprawdy... :/

    dziejek7

  • 4. Data: 2010-11-15 18:26:04
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    a wez ty sie przejedz na jakis zlom - tam na rozbitkach albo trupach sa
    tablice.
    nie sadze by ci co skupuja te auta zdejmowali te tablice.

  • 5. Data: 2010-11-15 18:27:07
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-15 18:16, Tatanka pisze:
    > Witam,
    >
    > Temat - jak zdobyc oryginalną polską tablicę rejestracyjną, aktualnego
    > wzoru, dowolny powiat,
    > Cel - kolekcja, prezent dla Greka, który zabierze ją do siebie.

    podejdz do jakiegos opuszczonego samochodu ktory stoi na ulicy i zdejmij.
    najlepiej dwie i odrazu zglos to strazy miejskiej, to odrazu wrak
    odholuja i zwolni sie miejsce parkingowe.

  • 6. Data: 2010-11-15 18:31:09
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Tatanka pisze:
    > Witam,
    >
    > Temat - jak zdobyc oryginalną polską tablicę rejestracyjną, aktualnego
    > wzoru, dowolny powiat,
    > Cel - kolekcja, prezent dla Greka, który zabierze ją do siebie.

    Możesz "zgubić" swoją i w WK wystąpić o nową. Grek przypadkiem znajdzie
    Twoją starą tablicę a Ty założysz nówkę dostaną z WK. Ale to naciągane.

    Możecie także poszukać tablicy na jakiejś zalanej po wielkim deszczu
    ulicy lub w zalewanym tunelu. Z tym, że taką wypada zanieść na policję,
    jest szansa, że trafi do właściciela.

    Pzdr.

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 7. Data: 2010-11-15 19:25:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-15 18:31, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
    >Z tym, że taką wypada zanieść na policję,
    > jest szansa, że trafi do właściciela.

    Zerowa. Znalazłem i pokazałem patrolowi drogówki. Zlali mnie i kazali
    iśc samodzielnie do urzędu.

  • 8. Data: 2010-11-15 19:51:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-11-15 18:31, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Możecie także poszukać tablicy na jakiejś zalanej po wielkim
    > deszczu ulicy lub w zalewanym tunelu. Z tym, że taką wypada
    > zanieść na policję, jest szansa, że trafi do właściciela.

    A pamiętasz mój wątek o tablicy w wawie po ulewie ?

    Policjanci z Warszawy - Włochy (cytuję) stwierdzili na moje
    pytanie "a co mam z nią w takim razie zrobić?" (gdy odmówili
    przyjęcia), odpowiedzieli: A w dupę se pan wsadź, nie mamy czasu
    na pierdoły.

    I tego dnia byłem wkurwiony, że znów nie wziąłem ze sobą
    dyktafonu. Ehhh ... Oto Polska własnie.

    6008

  • 9. Data: 2010-11-15 20:09:46
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

> [...]
    > odpowiedzieli: A w dupę se pan wsadź, nie mamy czasu na pierdoły.
    >
    > I tego dnia byłem wkurwiony, że znów nie wziąłem ze sobą dyktafonu. Ehhh

    Dlatego napisałem "jest szansa" :-) I stąd też pamiętałem o połowach
    tablic w tunelu.

    Ja dwukrotnie byłem z tablicami na policji i dwukrotnie policmajstrzy je
    przyjęli.

    Seco :-)

  • 10. Data: 2010-11-15 20:18:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-15 20:09, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Dlatego napisałem "jest szansa" :-) I stąd też pamiętałem o połowach
    > tablic w tunelu.
    >
    > Ja dwukrotnie byłem z tablicami na policji i dwukrotnie policmajstrzy je
    > przyjęli.

    Nic dziwnego - mieli znajomego Greka, który takowych szukał...

    ;)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.