  • 71. Data: 2009-01-13 18:18:55
    Temat: Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: "buzar" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Watson" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gkhj85$5pd$1@inews.gazeta.pl...
    > buzar wrote:
    >
    > A wiesz, po paru dniach dotarlo do mnie, ze Wy na tych zdjęciach jestesci
    > zawsze jacyś zmęczeni.
    > Ze widac to na twarzach pomimo uśmiechów.

    Troche komunalow: jak sie chce zobaczyc, doswiadczyc dotknac czegos
    niezwyklego,
    innego to sila rzeczy wysilek jest nieunikniony. Nie mecza sie
    ci co szukaja emocji przed tv lub kompem - choc i ich dupa moze
    rozbolec.
    Nie bylo jakiegos niezwyklego przemeczenia, czy sie katowania.
    Ot normalka. I choc nie wypada nam porownywac sie z himalaistami,
    dakarowcami
    zdobywcami biegunow, to przeciez tamten ich, duzo wiekszy wysilek
    rekompensuja
    im przezycia, satysfakcja. Mi spotkani ludzie odwiedzane miejsca tez
    zmeczenie rekompensuja ;)
    Jazda na moto - przyjemnosc, nowe znajomosci, niezwykle miejsca,
    potrawy - przyjemnosc,
    nabyte nowe doswiadczenie - przyjemnosc. Same przyjemnosci ;)
    A ze trzeba sie nadzwigac nie raz plecaka by wlezc na gore, nad chmury?
    A czym by bylo bez tego zycie?
    Po powrocie tym bardziej nie pamieta sie o wysilku, zmeczeniu gdy wspomina
    sie Ani,
    spotkanie z zakreconym pozytywnie Wlochem w Vardzi, czy imprezki z
    policjantem w Signahi.
    I juz teraz slecze nad przewodnikami myslac gdzie tym razem. Mongolia?
    Kazachstan?
    Dagestan? Iran? I jak zwykle bedzie bez konkretnych rezerwacji i scislego
    harmonogramu.
    Na torze, w upale pot oblewa, ryk silnikow oglusza... A ryzyko jakie.
    Warto? ;)

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar

  • 72. Data: 2009-01-14 14:31:04
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    buzar wrote:
    > Po powrocie tym bardziej nie pamieta sie o wysilku, zmeczeniu gdy
    > wspomina sie Ani,
    > spotkanie z zakreconym pozytywnie Wlochem w Vardzi, czy imprezki z
    > policjantem w Signahi.

    Ok, czyli to jest urlop, ale w wersji "wyczynowej".
    Taki ze miekko to nie bedzie, ale za to przezycia gwarantowane.

> [...]
    > scislego harmonogramu.
    > Na torze, w upale pot oblewa, ryk silnikow oglusza... A ryzyko

    Hehe, to sport. Nigdy to nie bylo "urlopem", choc dawalo odreagowanie :)

    Dla mnie jasne,
    jak ktos chce siedziec i strugac patyk cały dzień nad jeziorem - to takie
    "urlopy" nie dla niego :D
    Licze na kolejne relacje!

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 73. Data: 2009-01-15 09:11:24
    Od: "paweł ACE" <p...@W...gazeta.pl>

    Jarecki <j...@g...com> napisał(a):

> [...]
    tak ten czas min=B1=B3.

    wierz mi ze widze roznice i dostrzegam Wasze zaangazoawnie i prace wlozona w
    wyjazd, a szczegolnie w relacje z samego wyjazdu

    nigdy tez nie da sie do konca zrealizowac tego co sie chcialo, bo brakuje
    czasu, funduszy czy mozliwosci...

    nie ma co jednak narzekac, jeszcze 15 czy 20 lat temu mozna sobie bylo palcem
    po mapie pojezdzic, a teraz, jak sie chce to sie jedzie dokad chce:-)))
    pewnie gdybysmy mieli porownywalne do USA czy starej UE mozliwosci finansowe
    jedzielibysmy jeszcze wiecej i jeszcze dalej

    pawel ACE

    TT i ST