  • 91. Data: 2012-02-16 00:29:43
    Temat: Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 22:11:39 +0100, J.F. napisał(a):

    > czasem warto 7, ewentualnie np 3 (kuchnia i dwie lazienki).

    Było ile bym musiał, a nei ile by było warto ;)

    --
    ___________ (R)

  • 92. Data: 2012-02-16 00:30:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 22:29:54 +0100, v...@i...pl napisał(a):

    > Jeden, ale jaki? Bo na pewno nie taki 3,5kW o przepływie 2L/min.
    > Jakiś mocniejszy, ale wtedy instalacje bym musiał przerabiać. To już

    12kW wystarczy.

    > 100L

    Podejżanie tanio.

    --
    ___________ (R)

  • 93. Data: 2012-02-16 00:59:32
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    v...@i...pl <v...@i...pl> napisał(a):

    > nie wiem skad wziales ta liczbe. i nie ja, tylko developer ktory mi
    > budowal. ale widze, ze w dalszym ciagu bedziesz brnal...

    W co niby mam brnąć? W tą głupotę z 300 watową grzałką grzejącą sto kilo
    żelaza przy dwudziestu stopniach mrozu. Ja nie brnę tylko się naśmiewam, a
    przy okazji naśmiewania jak ktoś się chwilę zastanowi czy czasami w chuja nie
    jest robiony to będzie zysk jego i mój. Tobie wszystko jakoś dziwnie tanio
    wychodzi. Żeby się wykąpały dwie osoby to trzeba ok stu litrów wody o
    temperaturze 70 stopni. Na to potrzeba z sześciu kilowatogodzin. U Ciebie
    tysiąc watowa grzałka załatwia to przez godzinę. Kurwa cud normalny bo z pół
    kilowatogodziny to w miarę dobry bojler ma dziennie strat. Potem coś mydlisz w
    temacie. Bojler też kupiłeś w cenie kradzionego. Farciarz z Ciebie pierwszej
    wody. Jak Ci się wydaje że możesz wszystkich w chuja robić to się pomyliłeś.
    Kup sobie taką grzałkę i załóż, nie daje Ci kto. Będzie Ci grzała olej i ten
    będzie szedł do góry i ogrzewał blok i głowice. Czegoś głupszego dawno tu nie
    czytałem. Myk przecudnej urody. Trzy grzałki, jedna łazienkowa druga do
    herbaty i trzecia dedykowana do samochodu. W sumie nie droga ta trzecia. Ale
    jak do niczego się nie przyda to po co ona komu.

  • 94. Data: 2012-02-16 01:23:24
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 15.02.2012 kogutek <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:

    > Tylko głupi uwierzy że taka grzałka działa i
    > wejdzie do samochodu i od razu będzie miał ciepło.

    Tylko skończony debil twierdzi, że taka grzałka spowoduje iż od razu w
    samochodzie będzie ciepło. I to Ty jesteś tym skończonym debilem, reszta
    dyskutantów pisała o łatwiejszym rozruchu, a nie o ciepłym wnętrzu
    samochodu.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 95. Data: 2012-02-16 01:41:43
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > samochodzie będzie ciepło. I to Ty jesteś tym skończonym debilem, reszta
    > dyskutantów pisała o łatwiejszym rozruchu, a nie o ciepłym wnętrzu

    Ja nie, to wątkotwórca tak twierdzi, " rozgrzany olej będzie szedł do góry i
    grzał blok i głowicę". Do góry to idą nie puszczane bąki. U niektórych
    gromadzą się tam gdzie inni mają mózgi. I stąd takie posrane pomysły się u
    nich rodzą. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ze zapisałeś się do ich klubu.

  • 96. Data: 2012-02-16 09:13:42
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kogutek napisał(a):
    > Są idiotyczne. Pytający nie mają zielonego pojęcia ani wyczucia. Ktoś klepnął
    > o grzałce i się nią onanizują. Przy -20 trzystu watowa grzałka nic nie
    > ogrzeje.
    Jeżeli to jest odpowiedz na moje pytanie dotyczące dwóch Cors 1.5D w których jedna
    Corsa ma grzałkę
    w misce 300W włączona na noc a druga nie i jeżeli twierdzisz że *nic* ta grzałka nie
    ogrzeje, a co
    za tym idzie obie Corsy będą miały taki sam rano ciężki rozruch, to Ty jesteś
    skończonym debilem bez
    wyobraźni (za kogutek - kaleka) a nie ci co kombinują w dobrym kierunku jak mają
    takie potrzeby.

    A teraz uzasadniam Twój debilizm.
    Znałem kiedyś stróża co pilnował budowy w nocy. Przyjeżdżał taką Corsą 1.5D. Była
    zima. Rano miał
    problemy z odpaleniem silnika. Odpalał, ale to były męki. Wpadł na pomysł że na
    przedłużaczu wkładał
    na noc pod maskę do komory silnika zapaloną lampę halogenową 300 lub 500W. Corse
    parkował w kącie
    między pełnym płotem i barakiem by wiatr nie hulał. Patent na tyle skuteczny że
    silnik rano przy
    około -15-20 odpalał jak w lato.

    Więc kto tu wychodzi na debila bez wyobraźni (kaleka) że grzałka 300W *nic* nie
    ogrzeje?

    Jeszcze raz stwierdzam że powinieneś przeprosić tych których określiłeś debilami.

    *EOT*
    --
    Krzysiek

  • 97. Data: 2012-02-16 10:36:12
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 16.02.2012 kogutek <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:

    > Ja nie, to wątkotwórca tak twierdzi, " rozgrzany olej będzie szedł do góry i
    > grzał blok i głowicę".

    I ma rację. Ciepły samochód Ty żeś se wymyślił. EOT.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 98. Data: 2012-02-16 12:00:10
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > ogrzeje?
    >
    > Jeszcze raz stwierdzam że powinieneś przeprosić tych których określiłeś debilam

    Jak taka grzałka jest super to dlaczego jej jeszcze nie masz? Opisujesz jakieś
    dziwne historie a nic z własnego doświadczenia. Czyli wychodzi że ja głupi bo
    twierdzę że nie działa a Ty mądry bo jej nie założyłeś.

  • 99. Data: 2012-02-16 23:33:57
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > Było ile bym musiał, a nei ile by było warto ;)

    Przy tym projekcie ktory mam, to obawiam sie, ze bym na pradzie
    zbankrutowal, zanim by mi na pietrze ciepla woda poleciala ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 100. Data: 2012-02-16 23:46:41
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-16 00:59, kogutek pisze:

    > W co niby mam brnąć? W tą głupotę z 300 watową grzałką grzejącą sto kilo
    > żelaza przy dwudziestu stopniach mrozu.

    Te 300W bylo moca wyjsciowa w dyskusji. Tak samo z d..y wziete, jak
    Twoje 100kg zelaza, co ani z realna masa silnika nie ma nic wspolnego,
    ani z materialami, z ktorego jest wykonany. Poza tym juz dawno
    napisalem, ze rownie dobrze moze to byc 1kW albo jeszcze inna moc.
    Ciekawilo mnie zdanie na temat samego pomyslu i spostrzezen innych.

    > Ja nie brnę tylko się naśmiewam, a

    No wlasnie. Zamiast rzeczowo podyskutowac na dany temat.

    > przy okazji naśmiewania jak ktoś się chwilę zastanowi czy czasami w chuja nie
    > jest robiony to będzie zysk jego i mój. Tobie wszystko jakoś dziwnie tanio
    > wychodzi.

    Bo szukam uparcie i nie kupuje pierwszego z brzegu? Poszukaj czasem
    cierpliwie i rozwaznie, zobaczysz, ze zycie w Polsce wcale nie musi byc
    drogie.

> [...]
    > kilowatogodziny to w miarę dobry bojler ma dziennie strat. Potem coś mydlisz w

    Jakbys nie byl takim egocentrykiem zafiksowanym na punkcie swojej
    zajebistosci, to zauwazylbys, ze juz dawno to napisalem (11 lutego), a
    sklonila mnie do tego uwaga kolegi RoMana

    > Bojler też kupiłeś w cenie kradzionego. Farciarz z Ciebie pierwszej
    > wody.

    To raczej Ty przeplacasz.

    > Jak Ci się wydaje że możesz wszystkich w chuja robić to się pomyliłeś.
    > Kup sobie taką grzałkę i załóż, nie daje Ci kto. Będzie Ci grzała olej i ten
    > będzie szedł do góry i ogrzewał blok i głowice.

    Olej bedzie grzala, silnika juz nie za bardzo, bo juz ktos spostrzegl
    bez Twojej zlosliwosci, ze olej splywa do miski, ale nie bedzie mial
    cisnienia, zeby pojsc do gory.
    Poza tym miska ma czesto uszczelke korkowa, ktora jest dobrym izolatorem
    ciepla.
    Ale za rada kolegow z pl.sci.inzynieria zamierzam wyprobowac grzalke od
    piekarnika o wiekszej mocy zamontowana pod miska olejowa. Mniej roboty,
    nieinwazyjnie, a jak sie nie sprawdzi to latwo bedzie mozna zdemontowac.

    > Czegoś głupszego dawno tu nie
    > czytałem.

    Nie wszystkie pomysly sa madre. Rzecz w tym, zeby umiec to kulturalnie
    wytlumaczyc popierajac argumentami, a nie sie nasmiewac.

    > Myk przecudnej urody. Trzy grzałki, jedna łazienkowa druga do
    > herbaty i trzecia dedykowana do samochodu. W sumie nie droga ta trzecia. Ale
    > jak do niczego się nie przyda to po co ona komu.

    Potrzeba matka wynalazku. Stac mnie, to sie bawie. A Ty na pewno masz
    jakies kompleksy, bo widac to wyraznie po tonie Twoich wypowiedzi.

    EOT