  • 1. Data: 2015-11-08 11:23:23
    Temat: Grzałka w bloku Dodge Grand Caravan
    Od: k...@g...com

    Nie mogę na żadnej stronie znaleźć grzałki która znajduje się w bloku silnika...

  • 2. Data: 2015-11-08 12:04:40
    Temat: Re: Grzałka w bloku Dodge Grand Caravan
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Nie mogę na żadnej stronie znaleźć grzałki która znajduje się w bloku silnika...

    jak jest w bloku to bym tam szukał a nie na stronie :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-11-09 10:44:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kowalskikrzysiek15,

    Sunday, November 8, 2015, 11:23:23 AM, you wrote:

    > Nie mogę na żadnej stronie znaleźć grzałki która znajduje się w bloku silnika...

    Chwalisz się czy skarżysz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2015-11-09 11:19:45
    Od: 3...@g...com

    W dniu niedziela, 8 listopada 2015 11:23:27 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:
    > Nie mogę na żadnej stronie znaleźć grzałki która znajduje się w bloku silnika...

    Nie w każdej wersji są grzałki. Ja mam, ale na 110V, samochód ściągnięty z Kanady.

  • 5. Data: 2015-11-09 13:18:20
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-11-08 o 11:23, k...@g...com pisze:
    > Nie mogę na żadnej stronie znaleźć grzałki która znajduje się w bloku silnika...

    A co poza tym słychać?