  • 1. Data: 2015-11-07 07:08:54
    Temat: sprawdzać bilingi
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pomysł genialny (nie mój, znaleziony w necie)

    Uczestnikom wypadków oprócz trzeźwości powinno się sprawdzać bilingi.
    Jeśli są świadkowie lub nagranie i jest znany czas zdarzenia.

    W razie wykrycia że tłumok jednokomórkowy nap. z psiapsiółą 55 minut
    dop. taką działę żeby kapciuszki spadły.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2015-11-07 08:36:12
    Temat: Re: sprawdzać bilingi
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-11-07 o 07:08, PiteR pisze:
    > pomysł genialny (nie mój, znaleziony w necie)
    >

    > Uczestnikom wypadków oprócz trzeźwości powinno się sprawdzać bilingi.
    > Jeśli są świadkowie lub nagranie i jest znany czas zdarzenia.

    Idiotyzm podobny jak to badanie trzeźwości. Co taki oszołomski
    abstynent, czy jego bezmyślny naśladowca, próbują udowodnić
    stwierdzając że jeden z uczestników wypadku był po kieliszku?

  • 3. Data: 2015-11-07 08:43:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.11.2015 o 07:08, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > W razie wykrycia że tłumok jednokomórkowy nap. z psiapsiółą 55 minut
    > dop. taką działę żeby kapciuszki spadły.

    A gdy gadał przez zestaw gm?

  • 4. Data: 2015-11-07 09:30:33
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >A gdy gadał przez zestaw gm?

    To byś go miał w aucie?

  • 5. Data: 2015-11-07 10:09:16
    Od: f...@g...com

    A jak rozmawia pasażer z telefonu kierowcy? Często proszę żonę żeby gdzieś zadzwoniła
    jak prowadzę.

  • 6. Data: 2015-11-07 10:29:55
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > To byś go miał w aucie?

    Słuchawkę na stałe w aucie ?:)

  • 7. Data: 2015-11-07 11:06:41
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    >
    > W razie wykrycia że tłumok jednokomórkowy nap. z psiapsiółą 55 minut
    > dop. taką działę żeby kapciuszki spadły.

    Dopóki w samochodach nie będą montowane akcelerometry synchronizowane z
    jakimś wzorcem czasu, na przykład: GSM czy najbliższy BTS, to jest to
    średni dowód na bezpośrednią przyczynę wypadku.

  • 8. Data: 2015-11-07 12:44:25
    Od: RD <r...@g...com1>

> [...]
    >
    > W razie wykrycia że tłumok jednokomórkowy nap. z psiapsiółą 55 minut
    > dop. taką działę żeby kapciuszki spadły.

    I jeszcze czy ma pieprznicę w doopie w trakcie prowadzenia pojazdu? I
    profilaktycznie/prewencyjnie - przy każdej akcji znicz i mężczyznom i
    paniom, by żyło się lepiej.

  • 9. Data: 2015-11-07 14:31:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-07 o 09:30, Ghost pisze:

    > To byś go miał w aucie?

    Skoro był wypadek to zestaw mógł pofrunąć.
    Mógł też rozmawiać pasażer.
    Jest też coś takiego jak domniemanie niewinności, najpierw
    niech winę udowodnią a nie od razu kasują na złodziejski
    fundusz polityków.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2015-11-07 15:06:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > A jak rozmawia pasażer z telefonu kierowcy? Często proszę żonę
    > żeby gdzieś zadzwoniła jak prowadzę.

    To przepadło.

    Jak jechał sam i miał przy sobie telefon.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.