    From: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Gwarancja HTC - ktoś udostępni treść?
    Date: Thu, 14 May 2009 19:12:03 +0200

    Witam,

    oddałem do naprawy gwarancyjnej HTC TyTN (jedynka) i gwarant robi problemy.
    Razem z urządzeniem oddałem kartę gwarancyjną (książeczkę). Aby upewnić się
    co do dalszych działań potrzebowałbym znać treść tej gwarancji. Zakładam,
    że gwarant udostępniłby mi treść tej gwarancji na życzenie, jednak to
    zapewne potrwa.

    Czy mógłby więc ktoś to udostępnić - np. sfocić i wrzucić na imageshack.us
    ? Chodzi o HTC (nie brandowane MDA, SPV czy QTEK), kupiony był w maju 2007.
    Zakładam, że gwarancja dla każdego modelu była taka sama, więc model nie ma
    znaczenia.

    Będę wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam
    Tony